دستگیری کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در دورود

فرمانده انتظامی لرستان از کشف و دستگیری کلاهبردار ۳۰ میلیارد ریالی در شهرستان دورود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در دورود

سردار حاجی محمد مهدیان نسب هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی شهرستان دورود مبنی بر اینکه شخصی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ قابل توجهی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران محرز شد، شاکی که دارای عمده‌فروشی مواد غذایی است برای خرید اقلام مورد نیاز خود به یک شرکت تولیدی مواد غذایی مراجعه و پس از سفارش اجناس مورد نظر در قبال دریافت آن‌ها یک چک به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به فروشنده ارائه می‌دهد که پس از تحویل کالاها در انبار خود متوجه می‌شود تمامی آن‌ها فاسد و فاقد تاریخ مصرف بوده که در پیگیری‌های به عمل آمده فروشنده از برگرداندن آن‌ها سر باز می‌زند.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی صحت گفتار خریدار محرز و با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها