رئیس اورژانس هوایی کشور :

بالگرد اورژانس هوایی در بروجرد مستقر می‌شود

رئیس اورژانس هوایی کشور گفت: یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در بروجرد مستقر می‌شود.

بالگرد اورژانس هوایی در بروجرد مستقر می‌شود

محمد سرور در جلسه‌ راه‌اندازی اورژانس هوایی در بروجرد که امروز ۱۱ بهمن‌ماه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی‌که حرف از استقرار بالگرد زده می‌شود باید یک پایگاه برای آن وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه الزاماتی که یک فرودگاه دارد باید پایگاه اورژانس هوایی آنها را داشته باشد و این جزء قوانین تعریف شده است و موظف و مکلف به رعایت این قضیه هستیم.

رئیس اورژانس هوایی کشور خاطرنشان کرد: برای اینکه خدمات را گسترش دهیم نیازمند یک همت همه جانبه است که کلیه دستگاه‌های اجرای مرتبط باید امکانات آن را فراهم کنند تا یک خدمت ارزشمند در اختیار مردم قرار بدهیم.

سرور بیان کرد: محل استقرار هلی کوپتر باید حفاظت شده باشد تا از مسائل خطرآفرین در امان باشد و مکان استقرار خلبان، کمک خلبان و تیم پزشکی باید طوری دیده شود که در زمان عملیات ظرف سه دقیقه هلی کوپتر استارت زده شود.

وی ادامه داد: هارمونی باید بین پلیس راه، هلال احمر، راهداری، بخشداران، دهیاران و ... ایجاد شود.

سرور اظهار کرد: یکی از راهبردهای سازمان اورژانس کشور گسترش خدمات و توسعه اورژانسی هوایی است و سازمان اورژانس کشوری بر اساس سیاست‌های کلی نظام که عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و در دسترس بودن این خدمات است گسترش خدمات هوایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بالگرد اورژانس هوایی در بروجرد به زودی مستقر خواهد شد و در این راستا باید آموزش‌های لازم داده شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها