بیش از ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی به لرستان اختصاص یافت

بیش از ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی به لرستان اختصاص یافت

علی علیخانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در رابطه با اعتبارات ملی شناور در پیوست شماره یک قانون بودجه سال 95 اظهارداشت: بر اساس ابلاغ برنامه و بودجه در این راستا پنج مورد برای راه و شهرسازی مطرح شده است.

وی افزود: برای راه ارتباطی دورود به داران سهم استان لرستان از این اعتبار پنج میلیارد تومان پیش بینی شده بود که تاکنون سه میلیارد و 200 میلیون تومان از آن دریافت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان عنوان کرد: اعتبار پروژه راه ارتباطی بروجرد- توره چهار میلیارد تومان بوده است که دو میلیارد دریافت شده است و برای توسعه راه‌های روستایی نیز که سهمی تعیین شنده بود 25 میلیارد تومان اخیرا اخذ شده و با احتساب پنج میلیاردی که در گذشته دریافت شده است در مجموع 30 میلیارد تومان دریافت شده است.

وی به نبود تخصیص محوز ازنا - شازند از این محل اعتبار اشاره کرد و گفت: در بحث کلیدور بزرگ‌راهی 20 میلیارد تومان برای استان لرستان پیش‌بینی شده بود که تاکنون 11 میلیارد و 840 میلیون تومان تخصیص یافته است.

علیخانی بیان کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز تا زمانی که راهداری تفکیک نشده بود سه میلیارد و 300 میلیون تومان پیش بینی شده بود که چهار میلیارد و 300 میلیون تومان دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه تونل اشتر - بروجرد از این اعتبارات تخصیص نداشته است، تصریح کرد: مجموع اعتبارات 51 میلیارد و 340 میلیون تومان تخصیص بوده که توانستیم برای استان جذب کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان در رابطه با تخصیص حوزه بزرگ راه مرز بازرگان و بندر امام که از استان لرستان می‌گذرد نیز اظهارداشت: حدود 12 میلیارد تومان دریافت شده است.

وی افزود: مجموع اعتبار برای احداث راه های روستایی 500 میلیارد تومان است که اداره کل راه و شهرسازی لرستان 30 میلیارد تومان دریافت کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها