دهستان کوهدشت شمالی گازرسانی می‌شود

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: مجوز گازرسانی به دهستان کوهدشت شمالی از خط انتقال لوله‌ای که به غرب کشور و خارج از کشور متصل است، برای مناطق ضرون، هومیان و اولادقباد اخذ شده‌است.

دهستان کوهدشت شمالی گازرسانی می‌شود

الهیار ملکشاهی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به بخش درب‌گنبد اظهار داشت: مجوز گازرسانی به دهستان کوهدشت شمالی از خط انتقال لوله‌ای که به غرب کشور و خارج از کشور متصل است، برای مناطق ضرون، هومیان و اولادقباد اخذ شده‌است.

وی با بیان اینکه تأمین محل ایستگاه گاز و واگذاری به پیمانکار در دستور کار قرار گرفته‌است، افزود: گازرسانی به منطقه گراوند و روستای اشتره گُل‌گُل با سرعت نسبتاً خوبی در حال پیگیری است و امیدوار هستیم که مردم این منطقه پیش از فصل زمستان به گاز دسترسی پیدا کنند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در سال آینده شهرستان کوهدشت را در طی مراسمی به‌عنوان شهرستان سبز لرستان در جهت گازرسانی معرفی کنیم، عنوان کرد: حدود یک‌میلیون نفر در سال زائر امامزاده محمد هستند، این آمار در روز به 1000 نفر می‌رسد و زائرانی از استان‌های لرستان، همدان، ایلام و کرمانشاه از این امامزاده بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه آبشار مصنوعی در درب‌گنبد بیان کرد: امیدوار هستیم که امسال ساماندهی جاده سه‌راهی زانوگه تا پل سیمره را شروع کنیم، روکش آسفالت تمام جاده‌های روستایی درب‌گنبد مصوب شده و در هفته دولت نیز پمپاژهای آب کشاورزی در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها