۷۰ هزار لیتر سموم کشاورزی احتکارشده در ساری کشف شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۷۰ هزار لیتر انواع سموم کشاورزی احتکاری به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

۷۰ هزار لیتر سموم کشاورزی احتکارشده در ساری کشف شد

سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار سموم کشاورزی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی انبار دپو کشف شد و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حضور کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی استان نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار بیش از ۷۰ هزار و ۵۵۵ لیتر انواع سموم کشاورزی که سال گذشته با ارز دولتی خریداری شده بود، کشف شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۶۶ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال برآورد شده، افزود: این انبار با هماهنگی مرجع قضائی پلمب و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی فی مابین پلیس و سایر سازمان‌های متولی و دستگاه قضائی برای برخورد مقتدرانه و پیشگیرانه با عرضه خارج از شبکه نهاده‌های کشاورزی و دپو و فروش آن با نرخ آزاد را یکی از راهکارهای پیشگیری از احتکار کالا برشمرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها