قربانی: باید با سلطان‌های رانت و متخلفان ارزی برخورد شود

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: سلطان‌هایی در کشور وجود دارد و همچنین تخلفات ارزی که در کشور رخ داده است لذا باید با متخلفان و کسانی که از رانت برخوردار هستند، برخورد شود.

قربانی: باید با سلطان‌های رانت و متخلفان ارزی برخورد شود

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در موافقت با یک فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده (6) قانون مبارزه با پولشویی، اظهار داشت: ما قانون پولشویی را در دو مرحله تصویب کردیم، ولی مقداری از آن در حوزه اطراف و اکناف مانده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با بیان اینکه نمی‌توان در کشور منکر پولشویی شد، تصریح کرد: سلطان‌هایی در کشور وجود دارد و همچنین تخلفات ارزی که در کشور رخ داده لذا باید این لایحه مورد برسی قرار گرفته تا با متخلفان و کسانی که از رانت برخوردار هستند، برخورد شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در بعد نظارتی باید متخلفان و کسانی که پولشویی کرده و منابع ملت را به تاراج برده‌اند، به مقام قضای معرفی شوند تا بتوان پولشویی را در کشور ریشه‌کن کرد.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    همه میدانیم که مقصر و رانت خوار اصلی رئیس جمهور منتخبتان و سیف عزیز هستند. برای مجازاتشان مجلس باید عزلش کند؟ایا انجامش میدید؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها