خجسته خبر داد: واگذاری سیلوی همدان به یک دهم قیمت

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از واگذاری سیلوی همدان به بخش خصوصی با یک دهم قیمت و با اقساط طولانی‌مدت خبر داد.

خجسته خبر داد: واگذاری سیلوی همدان به یک دهم قیمت

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر تخلفات در بحث واگذاری‌ شرکت‌های دولتی به سازمان خصوصی‌ سازی و شخص آقای پوری‌حسینی بازمی‌گردد،‌گفت: اخیرا سیلوی همدان با یک دهم قیمت به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: در حالی برای سیلوی همدان 16 میلیارد تومان قیمت تعیین شده که قیمت و ارزش واقعی آن 160 میلیارد تومان است و نکته دیگر اینکه این واگذاری به صورت اقساط با قسط‌های طولانی مدت به شخص خریدار واگذار شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: عامل همه این مشکلات و تخلفات صورت گرفته در بحث واگذاری‌ها سازمان خصوصی سازی و رئیس این سازمان است که نمونه‌های مختلفی که تخلفات در واگذاری‌ها صورت گرفته وجود دارد که از جمله آن می‌توان به واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، واگذاری شرکت هرمز آل و ... اشاره کرد.

خجسته خاطرنشان کرد: گزارش‌های دیوان محاسبات دال بر این است که خود سازمان خصوصی سازی در بحث واگذاری‌ها مرتکب مفاسد می‌شود و فساد از این سازمان است.

وی افزود: ما در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستیم تا رئیس سازمان خصوصی سازی را عزل و او را به دادگاه معرفی کند که متاسفانه رئیس‌جمهور او را عزل نکرد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی به جای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی در حال غارت بیت‌المال است و متاسفانه مسئولان مربوطه و بالاخص دولت در این مسئله سکوت کرده است.

خجسته در پایان خاطرنشان کرد:‌همه دستگاه‌های مسئول سکوت کردند و آقای پوری‌حسینی کار خودش را می‌کند؛ لازم است آقای رئیس‌جمهور به مسئله ورود پیدا کند.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اکثر واگذاریها تا کنون چنین بوده ، کجای کارید ، هرچه ملت میگفتند بعنوان شایعه خفه کردند . قوه قضاییه چه درزمان یزدی وچه در زمان شاهرودی وچه در زمان لاریجانی ه مدافع این افراد مفرد خور وچپاولگر بودند ، بروید برسی کنید . چنین شد که مزدم وجوانان از دین برگشتند ودیگر اعتماد بین مردم وملت نفهومی ندارد .بله چنین است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها