سخنگوی هیات رییسه مجلس خبر داد:

حکم حکومتی رهبری برای بودجه ٩٩

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اخذ حکم حکومتی رهبری از سوی رییس مجلس در مورد بودجه ٩٩ خبر داد.

حکم حکومتی رهبری برای بودجه ٩٩

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار کرد: در پی اعلام موافقت اکثریت نمایندگان با اصل ۸۵ شدن بودجه سال آینده (بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به جای صحن علنی) و با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا برگزاری جلسات علنی مجلس را به صلاح نمی‌داند آقای لاریجانی رییس مجلس در این باره از رهبری حکم حکومتی دریافت کردند.

وی افزود: بر این اساس نیاز به برگزاری جلسه علنی و حتی جلسه کمیسیون تلفیق نیست و مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد بودجه ۹۹ به عنوان مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارجاع خواهد شد تا در صورت تایید به دولت ابلاغ شود.

عباسی همچنین گفت: هیئت رئیسه در حال مذاکره با شورای نگهبان در این باره است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ایرانی
    0

    کلا این مجلس بیخود را حذف کنیم بهتر نیست؟

  • عادل
    0

    همین حکم حکومتی...... مجلس را بی اثر و تبدیل به شورای بی خاصیت کرده است

    نظرات شما -
    • از جان سیر
      0

      واقعا مجلس بیشتر پا دو است تا تصمیم گیر

    • ایرانی
      0

      برعکس در اینجا حکم حکومتی نجات کشور از بحران بی بودجه و بی قانونی و هرج و مرج است . سال به پایان است و ادامه جلسات غیر ممکن . راهی بهتر از این سراغ دارید؟

    • حسین
      0

      عادل جان مجلسی که خود را از راس امور اندخته و در بیشتر موقعیت ها خود رابه خواب زده و اعتبار ش راحراج کرده و در واقع خانه دولت شده دیگر هیچ انتظاری ازش نداریم واین چند ماه آخر را هم تعطیلش کنند و مرخصی با حقوق بهشان بدهن ضررش کمتر است (انصافا ای دفعه منتشر کنید)

  • fhju456
    0

    یعنی بعضیا واقعا نمیدونن ماجرا چیه. بابا این حکم حکومتی به درخواست خود مجلس بوده. ماجرا هم اینه که صحن علنی بخاطر کرونا تعطیله و نمیتونن بودجه رو توی صحن تصویب کنن. مجلس نامه زده به رهبری که مصوبات کمیسیون تلفیق به عنوان نظر مجلس راجع به بودجه بدون تصویب در صحن علنی بره به شورای نگهبان. چون این مطلب در قانون اساسی مستقیما مورد بحث واقع نشده باید از رهبر حکم حکومتی میگرفتن تا مشکل مجلس حل بشه.

  • ارسلان
    0

    لاريجاني ورودت به مجمع تشخيص مبارك توام بايد بزني توپاركينگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها