نماینده تبریز:

سایر کشورها بدون هیچ توضیحی دو هزار دلار به شهروندان دادند

نماینده تبریز گفت: گرچه این یک‌ میلیون تومان، کمک معیشتی به صورت وام است و از مردم پس گرفته می‌شود اما برای بسیاری از خانواده‌ها غنیمت است؛ در کل انتظار می‌رفت که این تسهیلات به صورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

سایر کشورها بدون هیچ توضیحی دو هزار دلار به شهروندان دادند

شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: «رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی از شمار مبتلایان اطلاعاتی به ما نمی‌دهند. آمار را از صدا و سیما دنبال می‌کنیم اما جزئیات در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.»

شهاب‌الدین بی‌مقدار همچنین افزود: «براساس شواهد میدانی و با توجه به اینکه تعداد تستی که در کشور انجام می‌شود کم ‌است، شناسایی هم به همین میزان کم است یعنی بسیاری از افرادی که به این بیماری دچار شده‌اند، از دیگران مخفی می‌کنند.»

این نماینده دوره دهم مجلس که در حال پایان است در مورد کمک‌های معیشتی دولت نیز گفت: «در سایر کشورها بدون هیچ گونه توضیح و شعار اضافه‌ای، دو هزار دلار به شهروندان پرداخت شده در حالی که در کشور ما یک میلیون تومان وام را چنان در بوق و کرنا کرده‌اند که هر زمانی تلویزیون را روشن می‌کنیم مسئولان در حال ارائه توضیحات درباره این وام هستند.»

بی‌مقدار ادامه داد: «گرچه این یک‌ میلیون به صورت وام است و از مردم پس گرفته می‌شود اما برای بسیاری از خانواده‌ها غنیمت است؛ در کل انتظار می‌رفت که این تسهیلات به صورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می‌گرفت.»

منبع: ایلنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    در خوزستان با افزایش تست ظرف یک هفته آمار بستری شدگان از 180 به 330نفر رسیده است.وقتی کاسه زیر نیم کاسه است نماینده مجلس هم حق دسترسی به آمار را ندارد.چقدر چلوکباب با دوغ و پیاز میچسبه.

  • دبهل
    0

    پول مردم براى مردم خرج ميكنند منت ميگذارن.ولي بچه هاشون ميىرن خارج خرج ميكنند پول ملت را ايرادى ندارد.يعني دزدى.

  • یه ایرانی
    0

    خوبه خودتون اقرار میکنید چی برای مردم ایران ساختید به اسم حکومت و عدالت!!!!!!!!!!!!!!!

  • فانی
    0

    آقای بی مقدار بی مقدار. مدرک بیار در کدام کشور 2000 دلار دادند و شما خبر شدی،؟ در ثانی آمار بیماران را هر روز از وزارت بهداشت بپرس چون دانشگاهها سلسله‌مراتب اداری را طی میکنند، دانشگاه های علوم پزشکی فقط به مسؤلی که جایگاه تعریف شده دارد جوابگو هستند.

  • آریایی
    0

    چون حاکمان آن کشورها از همان کشور هستند نه مانند حاکمان ما که همگی از اعراب هستند !!!!!!!!!!

  • ع
    0

    این دولت بی مقدار شماست که شما هم از کنار آن ارتزاق می کردید اصلاح طلب تدبیر و امیدی

  • کامران
    0

    ای خاک همه عالم تو سر اینا با این وام دادنشون،شرف خودشون تو دنیا بردن

  • AM
    0

    کار خداست که اینها همدیگه رو لو میدن من به تست وبیماریشون هم مشکوکم یه عده سالم میرن بستری میشن ناگهان میرن کما فوت میکنن معلوم نیست به اسم این بیماری چه داروهایی روی مردم تست میکنن والا موندیم دم خروس وباور کنیم قسم حضرت عباس و......

  • رحمتی
    0

    از‌کسانیکه‌پنج‌تومان‌میگرفتند‌و‌امام‌حسین‌علیه‌الاسلام‌را‌دست‌بسته‌تحویل‌شمر‌می‌دادند‌چه‌توقعی‌دارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها