انتقادات تند و کنایه آمیز نادر قاضی پور از حقوقدان شورای نگهبان:

شما که در تلویزیون به ما گفتی فاسد، از ما فاسدتر هستی / به ما ظلم شد

نماینده ارومیه گفت: حقوقدانان شورای نگهبان در صداوسیما به ما می‌گوید فاسد اما صداوسیما به ما ظلم کرد و اجازه نمی‌دهند از خودمان دفاع کنیم.

شما که در تلویزیون به ما گفتی فاسد، از ما فاسدتر هستی / به ما ظلم شد

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در جریان بررسی اصلاح آئین نامه داخلی مجلس درباره نحوه معرفی حقوقدانان شورای نگهبان، گفت: من با معرفی برخی حقوقدان ها مخالف هستم و این را بارها گفته‌ام و دو باره نیز از رئیس قوه قضائیه می خواهیم حقوقدانانی معرفی کنند که خوب و ماهر معرفی می کنند و به ویژه از ایشان می خواهیم حقوقدانانی از دانشگاه های ایران و نه فارغ التحصیلان خارج به خصوص انگلیس روباه پیر را معرفی کنند.

او با بیان اینکه این را می‌گویم که به گوش ابراهیم رئیسی برسد، ادامه داد: ما در مجلس آینده نیستیم اما نمایندگان به حقوقدانانی رای بدهند که اصل بی طرفی را در بررسی صلاحیت نمایندگان رعایت کنند.

نماینده ارومیه گفت: هرچند ما شش نفر از آنها را ما انتخاب کردیم و ما آنها را اصلح می‌دانستیم هرچند یکی از آنها در صدا و سیما ۹۰ درصد نمایندگان را فاسد اعلام کرد اگر ما فاسد هستیم او از ما فاسدتر است چرا که ما او را انتخاب کردیم صدا و سیما به ما ظلم کرد و اجازه دفاع به ما نداد.

او گفت: من از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم حقوقدانانی معرفی کند که ولایتمدار باشند و افرادی باشند که در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه مشغول بودند و نه در انگلستان مشغول درس خواندن.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ظلم به مردم ایران
    0

    خوب درست است راحت 90 درصد نمایندگان فاسد هستن. شما جزو ده دصد بخوان خودتو اگه زرنگی . از قدیم گفتن کسی که به خودش شک داشته باشه پاچه همه رو میگیره که من شک ندارم. اگه اینطور نبود 90 درصد نمایندگان فعلی رد صلاحیت نمیشدند که البته میگن کمتر از این امار بوده اما در اصل همان 90 درصد فاسند و چرا بقیه رو رد صلاحیت نکردند علتش اینه که نخواستند مردم فکر کنند که فساد در مجلس بیداد میکند. مرد باشین و برای مردم خدمت کنید نه برای دوروبریاتون.

  • کاربر ناشناس
    0

    همتون قصه جیب خودتون رو دارین که اگر غیر ازاین بود نباید مردن این همه بدبخت میشدن

  • یک دوست
    0

    جناب قاضی پور نماینده محترم ارومیه: شما نماینده گان اگر فاسد نبودید دو سال پرونده حسین فریدون را برای ارجاع به قوه قضائیه معطل نمی گذاشتید!!!؟؟؟ اگر فاسد نبودید در خصوص افتضاح دولت در بازار خودرو ساکت نمی نشستید!!!؟؟؟ اگر فاسد نبودید برای منافع آینده خود و گرفتن پست و مسئولیت در وزارت نفت و امورخارجه رای خود را به نفع این و آن مدیریت نمی کردید!!!؟؟؟ در دولت روحانی، ملت ما با یک واژه جدید در ادبیات سیاسی مواجه شدند و آن هم «وکیل الدوله » خواندن نماینده گان بود که به جای واژه « وکیل المله» مطرح شد، این یعنی اینکه مردم نماینده مجلس شورای اسلامی ندارند بلکه نماینده دولت در مجلس را شاهد هستند.

  • حاجی
    0

    هیچکدامتان.. نه نمایندگان قبلی .نه نمایندگان فعلی صلاحیت از نظر مردم ندارین،....فقط دزدی هرجا باشد.سریعا حاضرید

  • مردم
    0

    به چه کسانی مسئولیت داده شد.

  • نیری
    0

    متاسفانه ساختار مجلس بگونه ای است همانند دیگ شیری که اگر مقداری شیر قدیمی داخل ان باشد شیر های تازه راهم فاسد می کند

  • بی
    0

    هرکی میگه نون وپنیر تو برو یه گوشه بمیر الان که از طویله مجلس حذفش کردن هارت وپورت میکنه مردک بی شعوربدا به حال ما مردم با این تشنگان قدرت

  • ایران من
    0

    تایید صلاحیت نمایندگان بایستی توسط مردم و در روز انتخابات صورت گیرد نه نهاد دیگری ولی متاسفانه الان تنها کسانی حق شرکت در مجلس را دارند که متملق چاپلوس و مجیزه گوی حکومت و صاحبان قدرت باشند مثل نظام سابق.پس ما برا چه انقلاب کردیم.حداقل از نظر اقتصادی وضع مردم روبه بهبودی اشتعال فراوان و تحریمی هم در کار نبود با پاسپورت ابرومند و با قدرت ولی حالا چی؟قصاوت با وجدانهای بیدار نه رانت خواران و مفت خواران

    نظرات شما -
    • رضا خوزستان
      0

      خلاصه کلام شما اینه :نظارت استصوابی برداشته شود و همه احزاب و جناح ها باید در انتخابات شرکت و نظر اصلی را مردم بدهند. در همه کشور های آزاد دنیا ایجوری عمل میشه.

    • حسین
      0

      اون دسته از مردم که مثلا با حکومت نبودن یک بار هنر خودشونو تو انتخاب روحانی نشون دادن و تا قیامت هم باید بدبختیش و بکشیم. شماها همون بهتر نظر و رای ندید

    • احمد
      0

      کجای دنیای انتخابات آزاده ،شما بفرمایید مطالعه بفرمایید در کشورهای مهد تمدن چطور رای می گیرند غربزدگی حدی داره

  • جبار
    0

    مرد باش بگو دزدی کردیم طلب بخشش داریم ،حق الناس بر گردن شماست و آتش جهنم در انتظارتان .

  • نادر
    0

    این یعنی همه‌شون فاسدن فقط یکی کمتر یکی بیشتر!!!

  • جانباز
    0

    برادر آنقدر از جهبهی مایه نذار جهبهی نیاز به پست نداره کار باید به کاردان سپرده شود نه یگ عده که ازاول پست داشتن الان هم دارن که مملکت به این روز افتاده

  • جاماسب فضلی
    0

    لازم است که سیاستهای (نظارت استصوابی به طور اعم و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی به طور اخص) برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح ودر صورت لزوم باز نگری گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها