یک نماینده مجلس:

معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها دلال‌بازی می‌کنند

نماینده تهران گفت: برخورد‌های معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها به قدری زشت و زننده شده که دلال بازی می‌کنند.

معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها دلال‌بازی می‌کنند

بیژن نوباوه نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: در اقتصاد، سیاست و فرهنگ ما دلال بازی وجود دارد و متاسفانه این دلال بازی وارد مجلس هم شده است.

او افزود: برخورد‌های معاونت‌های پارلمانی برخی وزارتخانه‌ها به قدری زشت و زننده شده که دلال بازی می‌کنند، ما در کمیسیون‌ها در حال انتخاب ناظر هستیم. اما برخی از این معاونت‌ها در پشت سر تعدادی از افراد انتخاب شده می‌گویند این افراد توانایی انجام تعامل با دولت را ندارند.

نوباوه تصریح کرد: اگر شما با این رفتار‌ها از سازمان‌های مشهور برخورد نکنید، قطعاً این مسئله رسانه‌ای خواهد شد. در گذشته اگر چنین جرمی صورت می‌گرفت آن معاونت پارلمانی را بیرون می‌کردند و اگر چنین برخوردی هم اکنون انجام نشود، چه تضمینی برای حفظ جایگاه و شأن مجلس وجود خواهد داشت.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: شما جانباز بزرگواری هستید، اگر مواردی را اعلام کنید، قطعا هیئت رئیسه به قسمی که خورده پایبند است و آن را پیگیری خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    تو که خبرنگار بودی باید سخنان بهزاد نبوی را بیاد داشته باشید که گفت یه تمامی نمایندگان خودرو دادم .پ ن پ نمایندگان میان که مشکلات مردم را حل کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها