عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرفوری:

دلیل غرق شدن نفتکش سانچی را در مجلس بررسی می‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه ویژه این کمیسیون به منظور بررسی دلایل غرق شدن نفتکش سانچی برگزار می‎شود.

دلیل غرق شدن نفتکش سانچی را در مجلس بررسی می‌کنیم

شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره غرق شدن نفتکش سانچی و اینکه آیا اهمالی در این ماجرا از سوی نیروهای امدادی به خصوص چینی‎ها صورت گرفته است تاکید کرد: بدون شک با توجه به اینکه روند کمک و امدارسانی به کشتی سانچی به کندی صورت گرفت بدون شک از نظر بنده کم‎کاری‎هایی در این ماجرا صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با توجه به زوایای و ابعاد این پرونده و مشکلاتی که در روند امدادرسانی وجود داشته است جلسه ویژه‎ای را به منظور بررسی این موضوع تشکل خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بدون شک با دعوت از وزیر نفت، کار و مسئولان مرتبط نسبت به اقدامات صورت گرفته درباره نفتکش سانچی توضیحات لازم اتخاذ خواهد شد.

برزگر با ابراز همدردی با خانواده‎های خدمه نفتکش سانچی تاکید کرد: بدون شک اگر ثابت شود که اهمال و نقضی از سوی مقامات چینی در جهت امدادرسانی به نقتکش سانچی رخ داده است ما اقدامات قضایی و پیگیری‎های لازم را در این راستا انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مقامات مسئول در دولت نیز بدون شک باید در صورت اثبات کم‎کاری مقامات چینی اقدامات لازم را انجام دهند چرا که در این ماجرا متاسفانه 29 نفر از عزیزان ما در بدترین شرایط جان خود را از دست دادند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بینام
    0

    شما ها به فکر برجام باشید و بیت المال را حیف ومیل کنید فقط باج بدید به خدا قسم حاضرم با قاشق به جنگ امریکا برم اما نبینم هر روز ایران و ایرانی تباه و نابود شود و فقط بگویید گزینه های روی میز. به خدا اگر داشتید حداقل چین از شما میترسید ای وای بر شما که در اخرت خودم به شخص حلالتان نمیکنم

  • فرج
    0

    من مرده شما زنده بعد یه مدت یه دروغی رو سرهم میکنند تحویل ملت میدهند یکماه بعد همه چیز فراموش میشود #مرگ_بر_خائن

  • مهسا
    0

    چی بگم

  • م ر
    0

    بسیارمتاسفم از این حادثه خدا رحمتشون کنه،ما مردم ایران لیاقتمون بیش از ایناس که پرچم ایرانمون رو استفاده نکنیم بریم پرچم پاناما رو بالا سرمون ببریم وای از این مسولان ووای از این دولتها ،که چهل ساله مردم سه چهار هزار ساله رو دارن ب نابودی میکشن ومیکشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها