نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

احتمال تعویق زمان انتخابات جدی نیست/ زیر موشک و بمباران انتخابات برگزار شده است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: احتمال تعویق زمان برگزاری انتخابات مساله جدی نیست، چون ما در سخت‌ترین شرایط جنگ، انتخابات را به تاخیر نیانداختیم.

احتمال تعویق زمان انتخابات جدی نیست/ زیر موشک و بمباران انتخابات برگزار شده است

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره زمزمه تعویق زمان انتخابات اظهار داشت: این مساله را من جدی نمی‌دانم و هیچ موقع به تعویق انتخابات فکر نمی‌کنیم زیرا ما در سخت ترین شرایط هشت سال جنگ یک روز انتخابات‌مان به تاخیر نیفتاده است.

وی ادامه داد: زیر موشک باران و بمباران انتخابات ما انجام شده است و حالا در شرایط کرونایی که شیوه‌های مختلف کنترل کرونا وجود دارد، می‌توان انتخابات را برگزار کرد و هر چیزی که باعث اپیدمی‌کرونا شود را می‌توان محدود کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: استفاده از استامپ در انتخابات حذف و بسیاری از کارها الکترونیکی شده است، البته بنده پیشنهاد کرده بودم که حتی انتخابات ریاست جمهوری کلا الکترونیکی باشد اما سازوکار آماده نشد و تنها شوراها الکترونیکی برگزار می‌شوند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط فکر حکومت کردن خود هستند کاش کمی هم به فکر معیشت مردم و سلامتی انها بودند امیدوارم خداوند همه مسئولین را به سزای اعمالشان برساند که زندگی مردم را نابود کردند

  • کاربر ناشناس
    0

    اینهاکرونارانمیشناسنندمثل سیزده برمردم راکردننددربه در. فقط ریاست میخواهنندخیربابای مردم ساده لوح

  • نادر
    0

    به هیچ قیمتی دولت روحانی نباید تمدید بشه و الا بلایی سر کشور میاره که دیگه هیچ کسی نمیتونه درستش کنه. خود روحانی میدونه دولتش تموم بشه، خودش هم تموم میشه و تیمش هم تموم میشه و منت کشی و امتیاز دهی به آمریکا هم تموم میشه. قضیه تاخیر انداختن توی انتخابات بی قانونیه و باید به شدت در مقابلش ایستاد. این آب و خاک داره به باد میره. مردم، مجلس سکوت نکنید.

  • ناشناس
    0

    مردم زیرموشک باران مردم داغ بودن فکر میکردن قرار همه چی ایده ال بشه الان دیگه اون ممه رو لولو برد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها