انتقاد تند یک نماینده مجلس از عملکرد نمکی در مهار کرونا/ باید تقاص بدهی

یک نماینده مجلس در توئیتی از افرادی که مانع واردات واکسن به کشور شدند انتقاد کرد.

انتقاد تند یک نماینده مجلس از عملکرد نمکی در مهار کرونا/ باید تقاص بدهی

جلیل رحیمی جهان آبادی در توئیتی نوشت: آنهایی که به دروغ وعده تامین ‎واکسن داخلی دادند، مانع واردات واکسن به کشور شدند، خیانت های آشکار و ناتوانی نمکی در مهار کرونا را خدمت کشور می دانستند و نامه تقدیر از وزیر بی کفایت را امضا نمودند، امروز باید تقاص خون صدها شهروند ایرانی که روزانه روانه خاک می‌شوند را بدهند.

انتقاد تند یک نماینده مجلس از عملکرد نمکی در مهار کرونا /باید تقاص بدهی

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    قاتلان هیچوقت محکوم نمیکنندبیخیال باشید جزخداتقاص بگیرد. وآه یتیمان

  • ناشناس
    0

    ماه هیچوقت پشت ابر نمیماند و بلاخره حقایق اشکار میشود لعنت به تمام کسانیکه سهوا و عمدا باعث قتل هزاران هموطن بی گناه شدند.

  • علیرضا
    0

    نفر اصلی رو از قلم انداختی برادرجان اونیکه مانع واردات شد نمکی نبود نمکی هم مقصر بود که نگفت نمیتونیم واکسن بسازیم ولی اونیکه گفت باید بسازید ( علیرغم اینکه میدونست نمیتونیم ) یا از کشور دوست و برادر روسیه بیارید کس دیگه ای بود تقاص تاوان تصمیمات خیلی از ادماست

  • گاندو پلاستیکی
    0

    چرا این همه معترضید؟ اصلأ به چی معترضید؟ مگه تلویزیون نمی بینید و اخبار گوش نمیدید که بدونید آمریکا و اروپا هر لحظه ممکنه نابود بشه و ایران داره روز به روز پیشرفته تر میشه و تبدیل به ابر قدرت جهانی شده؟ مگه گاندو نمی بینید که چطور برادران سپاه، انگلیسی ها رو عاجز و زمین گیر کردن، انصافم خوب چیزیه، اینهمه پیشرفت رو نمی بینید بعد گیر دادید به چند تا چیز مزخرف و الکی مثل واکسن و سرم و دارو و مرغ و روغن و تخم مرغ و بنزین و دلار و سکه و....حالا گیریم این وسط روزی پونصد ششصد نفر هم هلاک شدند تو بگو هزار نفر اصلأ دو هزار نفر، پیشرفت تاوان داره بابا جان، هم خدا رو میخاید هم خرما رو؟خجالت نمی کشید با این حرف ها و رفتار هاتون قلب نازنین رهبر انقلاب رو جریحه دار می کنید؟روح سردار سلیمانی رو اذیت می کنید؟ما شهید دادیم،ما ملت امام حسینیم، ما ما ااااااا ماااااااا ماااااااا ، آخ چی شد؟چرا همچنین شدم من؟

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت خدا بر دولت بی تدبیر نا امید کا تا چند سال هم آثار آن باقی خواهد ماند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها