نشست غیرعلنی مجلس درباره قیمت ارز فردا برگزار می شود

نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس با محوریت قیمت ارز فردا با حضور اسحاق جهانگیری برگزار می شود.

نشست غیرعلنی مجلس درباره قیمت ارز فردا برگزار می شود

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس درباره وضعیت بازار ارز خبر داد و گفت: این نشست فردا قبل از آغاز جلسه علنی برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است آقای سیف رئیس‌کل بانک‌ مرکزی و کارشناسانی‌ از مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت اموراقتصادی و دارایی در نشست غیرعلنی مجلس پیرامون ارز حضور یابند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس همچنین از احتمال حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در نشست غیرعلنی پارلمان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور آقای جهانگیری هنوز قطعی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جمعی نه اندک از هم وطنان هستند که باور دارند هر سخنی از جانب مجلسیان در باره ی قیمت ارزهای بیگانه اگر شامل راه و کار عملی فوری برای بالا بردن سریع ارزش پول ملی و تثبیت این ارزش متناسب با ثروتهای طبیعی کلان موجود در کشور نباشد بجز هماهنگی با دولت در ایجاد وضعیت فاجعه بار کنونی و کلاه گذاشتن سر ده ها میلیون از اکثریت کم در آمد بی پناه مردم و خام کردن این مردم چیز دیگری نیست که خدا نکند تقش در آید و این مجلسیان را غافل گیر کند و مردم خود به دنبال حساب رسی بیافتند.

  • دلسوز
    0

    آیا مجلس آماده اثبات صداقت سوگند خود به مردم است؟؟؟!!! --- مجلس شورا اگر علاقمند است مردمی بودن خود وصداقت در سوگند خود به مردم و وفا داری خویش به نظام اسلامی را ثابت کند با ید بار جان کاه و معنویت زدای سقوط فاجعه آفرین شش برابر قدرت خرید اکثریت بی نا و بی نوای ملت را با بالا بردن ارزش پول ملی به سطح ارزش آن در اواخر دهه هشتاد از دوش خمیده ی این مردم بی پناه هر چه سریع تر بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها