مخالفت کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اعزام نمایندگان به "روسیه"

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: اعضای کمیسیون با اعزام نمایندگان مجلس به روسیه برای تماشای بازی‌های جام‌جهانی مخالفت کردند.

مخالفت کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اعزام نمایندگان به "روسیه"

سیدحسینی نقوی‌حسینی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: این جلسه به بررسی موضوع انتخابات عراق و پیامدهای آن اختصاص داشت. آقای بروجردی بر لزوم پرداختن به مسائل یمن و سوریه نیز تاکید کرد که در ادامه جابر انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه به توضیح تحولات منطقه پرداخت.

وی افزود: طبق توضیحات ارائه شده در سطح تحولات میدانی در یک سال گذشته از چهار منطقه کاهش تنش، تقریبا در غوطه شرقی آرامش حاکم شده و تحت سلطه حکومت مرکزی قرار گرفته که دارای اهمیت بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: آقای جابری انصاری به این موضوع اشاره داشت که تقریبا جیش‌الاسلام به پایان خط رسیده و کمربندی ایمنی دمشق تکمیل و امنیت در پایتخت حاکم شده است. دومین حلقه یعنی حمص نیز با توافق از دست داعش و گروه‌های تروریستی خارج شده و بیشتر خاک سوریه در اختیار دولت این کشور قرار دارد و مابقی در حال تعیین تکلیف است.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد: ‌در مورد شرایط یمن و کشتار بی‌رحمانه مردم بیگناه یمن و خطرات و محدودیت‌های غذایی و دارویی نیز در این جلسه اعلام نگرانی شد چون هم‌پیمان‌های غربی آنها به دنبال تجزیه یمن هستند.

منبع: تسنیم

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها