برگزاری نشست منافقین نشان دهنده ادعای دروغین مبارزه با تروریسم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروهک ترویستی منافقین با صرف هزینه دلارهای سنگین سخنرانانی از کشورهای غربی را خریده و به نشست خود دعوت می کنند.

برگزاری نشست منافقین نشان دهنده ادعای دروغین مبارزه با تروریسم

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبر فوری ، با اشاره به نشست سالانه منافقین در پاریس گفت: یکی از مواردی که همیشه ایران نسبت به ادعاهای بی اساس آمریکایی ها مبنی بر حقوق بشر یا مبارزه با تروریسم مطرح و آنها را غیر واقعی می داند حمایت و پشتیبانی است که غرب و آمریکا از تروریست ها دارند.

وی ادامه داد: سال گذشته در ملاقات با رییس مجلس فرانسه این موضوع را مطرح کردیم که چطور این سازمان تروریستی منافقین که 17 هزار نفر به دست آنها ترور شده اند در کشوری که مدعی مبارزه با تروریسم است آزادانه نشست برگزار می کنند.

نقوی حسینی همچنین با اشاره به حضور برخی از چهره های آمریکایی در این نشست تصریح کرد: مقامات آمریکایی که به ادعای مبارزه با تروریسم به برخی کشورهای دیگر حمله می کنند چگونه در چنین همایش هایی که از سوی گروه های تروریستی برگزار می شود شرکت کرده و از آن حمایت می کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروهک ترویستی منافقین با صرف هزینه دلارهای سنگین سخنرانانی از کشورهای غربی را خریده و به نشست خود دعوت می کنند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها