کوهکن در گفت و گو با خبرفوری:

می‎گویند جلسه مجلس با روحانی فرمایشی بود؛ این غلط است!

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از رسانه‎ها و جریانات معتقدند که جلسه امروز مجلس با رئیس‎جمهور فرمایشی بود کاملا غلط است.

می‎گویند جلسه مجلس با روحانی فرمایشی بود؛ این غلط است!

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نحوه پاسخ دهی رئیس‎جمهور به سوالات نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بعد از انقلاب اسلامی امروز برای بار دوم طرح سوال از رئیس‎جمهور مطرح شد و ما از نظر شکلی به جهت برخی از برخوردها و حرفهایی که در گذشته مطرح شده است از طرح سوال اولیه خاطره خوشی نداریم و شاید یک رونوشت از این ماجرا در زمان استیضاح ربیعی رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سوال نمایندگان از رئیس‎جمهور که این بار در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است دارای ویژگی‎های بارزی بود به طوری که هم سوال کنندگان دقیقا روی محورهایی که سوال داشتند صحبت کردند و هم روحانی اساسا در حوزه سوالات پاسخ‎های لازم را ارائه کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف روحانی درباره اینکه سوال از رئیس‎جمهور باید به بروز و ظهور یک افتخار برای نظام مردم ‎سالاردینی تبدیل شود گفت: در کدامیک از کشورهای منطقه چنین اتفاقی می‎افتاد از این رو باتوجه به اینکه ما مدعی دموکراسی در کشورمان هستیم باید روی این بخش کار کنیم.

کوهکن تاکید کرد: اینکه در یک فضای آرامی سوال‎کننده سوالش را بپرسد و پاسخ‎دهنده نیز جواب خود را ارائه دهد آن جلسه داد و فریاد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی به غلط بگویند جلسه امروز مجلس با روحانی فرمایشی بود اصلا قابل قبول نیست چرا که سوال‎کنندگان امروز جدی بودند و برای اینکه به هدفشان برسند در چارچوب قدم برداشتند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارزیابی بنده از نظر شکل و اداره جلسه امروز مجلس قابل قبول است و به لاریجانی هم گفتم که امروز یکی از بهترین جلساتی بود که از سوی شما اداره شد و این موضوع قابل دفاع بود.

کوهکن تصریح کرد: در مجلسی که سه فراکسیون سیاسی در آن فعالیت دارد امروز رویکرد سیاسی نداشت به گونه‎ای که در جریان جلسه امروز نمایندگان باندی و جناحی عمل نکردند روندی که به خوبی در جریان بحث بیکاری با بیش از 190 رای مشاهده شد و نشان داد نمایندگان فارغ از گرایشات سیاسی و جناحی به واقعیت‎ها رای دادند از این رو جلسه امروز از منظر بنده بسیار خوب و کامل برگزار شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    بله كه فرمايشي بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها