عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

واگذاری سرورهای اینترنت به نیروهای مسلح صحت ندارد/ در بحث‌ امنیت اطلاعات نیازمند کمک هستیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع واگذاری سرورهای اینترنت به نیروهای مسلح کشورمان صحت ندارد و بحثی در این راستا صورت نگرفته است.

واگذاری سرورهای اینترنت به نیروهای مسلح صحت ندارد/ در بحث‌ امنیت اطلاعات نیازمند کمک هستیم

محمدعلی وکیلی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار خبری پیرامون واگذاری سرورهای اینترنت به نیروهای مسلح کشورمان اظهار کرد: بحث دقیقی تا به امروز درباره واگذاری سرورهای اینترنتی به نیروهای مسلح کشورمان صورت نگرفته است از این رو اخبار منتشر شده در این راستا صحت ندارد و مورد تایید نیست.

وی افزود: تامین امنیت سرورهای اینترنتی در کشورمان در حال حاضر به دلیل حساسیت های بالایی که در این حوزه وجود دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است از این رو لازم است که در این بخش اقداماتی لازم گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مذاکراتی آنطور که بنده اطلاع دارم درباره موضوع حفاظت از سرورهای اینترنتی با مجموعه ای در نیروهای مسلح کشورمان صورت گرفته اما هنوز نهایی و قطعی نشده است.

وکیلی خاطرنشان کرد: در بحث محافظت از سرورهای اینترنت تنها حضور نیروهای مسلح در جهت حفاظت از خود سرورها مطرح است و در این راستا موضوعی مبنی بر اینکه خود سرورها به نیروهای امنیتی واگذار شود بحثی مطرح نشده است.

وی تاکید کرد: وزارت ارتباطات در حال حاضر متولی و‌ مسئول حفاظت و نگهداری از سرورهای اینترنتی است از این مباحث مطرح شده پیرامون واگذاری سرورهای اینترنتی به نیروهای مسلح کشورمان صحت ندارد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ثريا
    0

    واگذاري اينترنت به نيروهاي مسلح رانت خواريها شروع ميشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها