باید با مسببان وقوع سیل در کشور برخورد جدی شود

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: لازم است بررسی‌های کارشناسی صورت گیرد و اگر دستگاهی وظایف خود را جهت پیشگیری سیل انجام نداده است، با آنان برخورد جدی شود.

باید با مسببان وقوع سیل در کشور برخورد جدی شود

کوروش کرم پور نماینده مردم فیروزآباد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدا لازم است از رئیس جمهور تقاضا داشته باشم به جای آنکه در تهران بنشیند، در خوزستان به همراه وزرا حضور یابد و همه امکانات کشور را بسیج کند تا فاجعه بزرگ‌تری برای ملت ما پیش نیاید.

وی درباره وقوع سیل در شیراز گفت: مردم شیراز خودشان سیل زده بودند اما به سیل زدگان کمک کردند.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم موضوع سیل را مورد واکاوی قرار دهیم باید عوامل پیش از وقوع، حین وقوع و بعد از وقوع حوادث مورد توجه و بررسی کارشناسی قرار گیرد و انتظار این است مسئولان بررسی کنند و در صورتی که دستگاهی وظایف خود را به خوبی انجام نداده است و خطایی در این زمینه مرتکب شده است با آنان برخورد جدی صورت گیرد.

کرم پور خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور تقاضا دارم نسبت به تعیین خسارت‌های وارده به مردم اقدام کند و در کمترین زمان ممکن این خسارت‌ها جبران شود.

رجبی: اعتبارات استانی شیراز برای جبران خسارت‌ها کافی نیست

همچنین در ادامه جلسه فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز درباره وقوع سیل در این استان، گفت: متأسفانه خودروهای زیادی در اثر وقوع این سیل در هم پیچیدند و بسیاری از انسان‌ها زیر ماشین‌ها له شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه محله سعدیه شیراز در شرایطی قرار دارد که هم در صورت خشکسالی دچار مضیقه است و هم زمانی که سیل آید دچار مشکلاتی می‌شود و شهرک سعدیه نیاز به اعتبارات کلان ملی دارد تا بتواند از این وضع خارج شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه باید به فریاد مردم مناطق سیل زده برسیم، تصریح کرد: اعتبارات استانی و شهرداری‌های استان شیراز برای جبران این خسارت‌ها کافی نیست و باید منابعی را برای جبران این خسارت‌ها تخصیص داده شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها