ایده‌های جذاب برای سورپرایز دوست در ولنتاین

همه ما به دنبال فرصتی هستیم تا عشق و علاقه خود را به دوستانمان نشان دهیم. یکی از این فرصت‌های خوب برای ابراز علاقه و محبت به کسانی که دوست داریم بی‌شک ولنتاین است.

ایده‌های جذاب برای سورپرایز دوست در ولنتاین

 در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران هدیه دادن راهی دلنشین برای نشان دادن محبت است. اما گاهی پیدا کردن ایده‌های جذاب برای سورپرایز ولنتاین سخت است. گل فروشی آنلاین نیکراه در این مطلب چندین ایده بی‌نظیر برای ولنتاین پیشنهاد می‌کند. برای خرید اینترنتی باکس گل در اصفهان و استعلام قیمت دسته گل در اصفهان با گل نیکراه تماس بگیرید.

 

گل نمادی از عشق و دوستی

نقش گل به عنوان هدیه در روز عشق و دوستی آنقدر جدی است که نمی‌توان نادیده گرفت. از گل‌ها هم به عنوان کادوی اصلی و هم در کنار هدایای دیگر می‌توان استفاده کرد. چرا که یکی از زیباترین و محبوب‌ترین انواع کادوها بدون تردید گل‌ها هستند. تاثیر گل روی مخاطب چه یک شاخه و چه یک باکس گل شیک باشد بسیار زیاد خواهد بود. شاید به همین دلیل است که خرید گل برای ولنتاین مرسوم بوده و به نوعی سنت این روز محسوب می‌شود. ارسال گل در دوران ویکتوریا یکی از راه‌های رایج رای برقراری ارتباط دوستانه بین افراد بوده است. گل بهترین و لطیف‌ترین شیوه برای ابراز عشق و علاقه به طرف مقابل است. به علاوه که هر نوع گل نمادی برای یک مفهوم پاک و انسانی به شمار می‌رود. بعضی از گل‌ها در تمام دنیا به عنوان مظهر و نماد عشق هستند. برخی دیگر از انواع گل به عنوان نشان صلح و دوستی شناخته می‌شوند. در ادامه با چند ایده‌ی خاص و جذاب برای روز ولنتاین آشنا می‌شویم.

معرفی ایده‌های جذاب برای سورپرایز ولنتاین

همه ما دنبال راهی هستیم تا عشق و محبت خود را به بهترین شکل به دوستانمان نشان دهیم. برای اینکه این ابزار علاقه به بهترین شکل انجام شود در اینجا ایده‌های جذابی را معرفی می‌کنیم.

1- باکس گل

گل همیشه و در هر مناسبتی به عنوان یک کادوی شیک و مورد پسند شناخته می‌شود. به همین خاطر است که انواع گل در صدر پرفروش‌ترین کادوهای ولنتاین قرار دارند. به ویژه که می‌توان حرف‌های ناگفته زیادی را از طریق گل‌های مختلف بیان کرد. هر گل نماد یک مفهوم زیبای انسانی همچون:

  • گل رز نماد عشق و زیبایی
  • گل میخک نماد عشق و تحسین
  • گل نیلوفر نماد پیوند عمیق و ناگسستنی
  • گل آلسترومریا نماد صمیمیت و هواخواهی
  • گل لاله نماد ثبات در عشق به معشوق

است. بنابراین می‌توانید با انتخاب گل مناسب حرف‌های زیادی را به دوست خود در روز ولنتاین منتقل کنید. دریافت باکس گل هر کسی را سر ذوق آورده و جزو ایده‌های جذاب برای سورپرایز ولنتاین است. برای سفارش و ارسال گل به محل، کافی است با ما در گل نیکراه تماس بگیرید. انواع گل‌های مناسبتی زیبا و طرح‌های شیک در گل‌فروشی آنلاین نیکراه ارائه می‌گردد.

2- بلیط تئاتر

اگر دوست شما به هنر و نمایش علاقه‌مند است اهدای بلیط تئاتر می‌تواند وی را خوشحال و ذوق زده کند. تماشای دو نفره تئاتر با دوست یا همسرتان درست در روز ولنتاین لحظات خاص و به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می‌آورد.

1

3- باکس هدیه

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای سورپرایز کردن دوست و همسر در روز عشق تهیه باکس هدیه است. در این باکس‌ها از اقلام مختلف و کاربردی برای فرد مورد نظر استفاده کنید. ادکلن- ماگ- گوشی موبایل و هر چیزی که انتخاب کرده‌اید در باکس هدیه جذاب‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید از چند شکلات و یک شاخه گل نیز در کنار هدایای داخل باکس استفاده کنید. با این کار باکس هدیه شیک‌تر و خاص‌تر خواهد شد.

4-آکواریوم مینیاتوری

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای سورپرایز ولنتاین قطعا آکواریوم‌های مینیاتوری هستند. این کادوی خاص و متفاوت می‌تواند هر کسی را سر ذوق آورد. در این آکواریوم می‌توان از انواع صدف‌های تزئینی و گیاهان دریایی نیز استفاده نمود.

5- تابلوی نقاشی

این هدیه نیز در روز ولنتاین می‌توان بیان کننده عشق و دوستی شما با همسرتان باشد. تابلو از جمله هدایایی است که بیشتر افراد آن را دوست دارند. همچنین ماندگاری بالای این کادو باعث می‌شود تا مدت‌ها یاد روز ولنتاین در وجود دوستمان زنده بماند. در انتخاب اندازه و طرح تابلو باید به سلیقه دوست و همسر خود توجه کنید. خوشبختانه تابلوها از نظر تنوع بسیار گسترده هستند. بنابراین دست شما در انتخاب یک تابلوی هنری جذاب و مورد پسند باز خواهد بود.

6- هدایای دست ساز

بسیاری از اوقات برای نشان دادن عشق و قدردانی از دوست خود نیازی به خرید کادوهای گران قیمت نیست. شما می‌توانید با صرف کمی زمان و سلیقه یک کاردستی و هدیه دست ساز برای دوست خود تهیه کنید. چنین هدایایی برای روز ولنتاین معمولا ارزش معنوی بسیار زیادی دارند.  استفاده از عکس‌های دو نفره که تداعی خاطرات شیرین شما را بکند در هدیه دست‌ساز جذابیت کار را بالا می‌برد. این ورد نیز از دیگر ایده‌های سورپرایز ولنتاین محسوب می‌شود.

2

7- ساعت

ساعت از آن دست کادوهایی است که برای همه افراد اعم از زن و مرد کاربرد دارد. در خرید ساعت به استایل شخصی، دوست و همسر خود نیز توجه داشته باشید. حتی می‌توانید با صرف هزینه بیشتری جملاتی را در قسمت پشت ساعت حک کنید. این کار ارزش معنوی زیادی به کادوی ولنتاین شما می‌بخشد. جملاتی را انتخاب کنید که یادآور بخشی از رابطه یا احساس شما باشد. به این ترتیب یاد و خاطره شما همیشه و با هر تیک و تاک ساعت همراه دوست و همسرتان می‌ماند.

8- عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن نیاز به شناخت بالایی از سلیقه هدیه گیرنده دارد. بنابراین اگر در ابتدای رابطه دوستی هستید این ایده شاید چندان به کار شما نیاید. با این همه برای دوستی‌های طولانی و به عنوان کادوی ولنتاین همسرتان ادکلن یک هدیه مفید است.

سخن پایانی

داشتن ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین در خرید کادو کمک زیادی می‌کند. در بین همه ایده‌ها و هدایا، گل یکی از ساده‌ترین و در عین حال شیک‌ترین کادوها به حساب می‌آید. زیرا هم می‌توان به عنوان هدیه اصلی و هم در کنار آن از گل استفاده کرد. برای خرید اینترنتی باکس گل در اصفهان با گل‌فروشی آنلاین نیکراه تماس بگیرید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها