معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

کمبود روغن خوراکی در بازار استان مرکزی مدیریت شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: کمبود روغن خوراکی در بازار مصرف این استان مدیریت شده و مردم برای تهیه این ماده خوراکی نگرانی نداشته باشند.

کمبود روغن خوراکی در بازار استان مرکزی مدیریت شد

محمدجواد قربانیان روز شنبه افزود: مشکل تامین روغن در این استان تا حد زیادی حل شده و اکنون این کالا به میزان قابل توجهی در سطح فروشگاه‌ها و مغازه‌ها موجود است.

وی ادامه داد: ۲ واحد تولید روغن در شهرستان زرندیه و یک واحد در اراک به‌صورت شبانه‌روزی روغن خوراکی تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند و مواد اولیه تهیه روغن نیز در حد لازم تامین شده و در اختیار این واحدها قرار داده‌ می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تولیدات روغن خوراکی واحدهای تولیدی استان مرکزی برای تنظیم بازار این کالا در استان و بخشی نیز به نقاط مختلف کشور صادر می‌شود.

قربانیان بیان کرد: کمبود روغن در بازار استان مرکزی در ماه‌های گذشته به‌دلیل کمبود روغن خام بود که با توجه به محدودیت‌های تحریم‌ واردات آن با مشکل مواجه شده بود و این معضل اکنون تا حدی حل شده است.

ویاظهار داشت: از همشهریان انتظار می‌رود به اندازه مصرف روغن خوراکی خرید کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه این ماده خوراکی از سوی واحدهای صنفی و یا در خصوص احتکار روغن و یا هر نوع کالای اساسی، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها