مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی:

مشمولان پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: جمعیت مشمول و خدمات‌گیر بیمه تامین اجتماعی در این استان در سال جاری نسبت به ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۰ و ۱۵ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

مشمولان پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی ۱۰ درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی روز پنجشنبه افزود: ۹۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از جمعیت استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند درحالی که شمار مشمولان خدمات این نهاد بیمه‌گر در سال ۹۲ و ابتدای دولت تدبیر و امید ۸۸۹ هزار و ۶۳۵ نفر بود.

وی ادامه داد: ۳۱۳ هزار و ۷۸۲ نفر بیمه شده اصلی در استان مرکزی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که این شاخص از سال ۹۲ ۱۱ و ۳۶ صدم درصد افزایش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی یادآورشد: شمار بیمه شدگان اصلی اداره کل تامین اجتماعی این استان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ۲۸۱ هزار و ۷۸۰ نفر بوده‌ است.

حسینی، شمار بیمه‌شدگان اجباری استان مرکزی را در سال ۹۲ معادل ۱۹۱ هزار و ۴۸۳ نفر عنوان کرد و گفت: این شاخص امسال با افزایش ۱۰ و ۱۳ صدم درصدی به ۲۱۱ هزار و ۸۳۸ نفر شده است.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۹۷۳ نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه بیکاری اداه کل تامین اجتماعی استان بهره‌مند هستند و تعداد این افراد نسبت به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید هفت و ۶۸ صدم درصد کاهش یافته‌ است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی شمار مستمری‌بگیران اصلی این اداره کل را ۹۷ هزار و ۴۴۳ نفر عنوان کرد و افزود: این شاخص نیز نسبت به سال ۹۲ معادل ۵۸ و ۸۰ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

حسینی گفت: ۶۱ هزار و ۳۶۱ نفر مستمری بگیر اصلی در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید زیر پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی قرار داشتند.

وی ادامه داد: ضریب پوشش بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در سال جاری ۶۸ و ۵۵ صدم درصد است که این رقم نسبت به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید هشت و ۹۵ صدم درصد افزایش یافته‌است.

۹۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان این استان قرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها