انتخاب داور خانم برای رقابت آقایان اشتباه بود +فیلم

رئیس هیأت بسکتبال استان مرکزی با اشاره به قضاوت یک بازی در رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان این استان توسط داور خانم گفت: این کار اشتباه بود و با خاطیان برخورد کردیم.

انتخاب داور خانم برای رقابت آقایان اشتباه بود +فیلم

قضاوت تیم‌های بسکتبال نبوغ سرمایش و مهر اراک در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان استان مرکزی ششم مهرماه در سالن امام (ره) اراک بر عهده یک داور زن بود، این در حالی است که از یک‌سو داوران مطرح و مجربی در بخش آقایان در استان وجود دارد و از یک‌سوی دیگر گفته می‌شود این اقدام خلاف مقررات است.

رئیس هیأت بسکتبال استان مرکزی با بیان اینکه مهم‌تر از اینکه به خود ماجرا بپردازم، به نحوه پرداختن دوستان به این مسئله می‌پردازم، اظهار کرد: ما دستمان را بالا گرفتیم و گفتیم چنین اشتباهی اتفاق افتاده و اشتباه را قبول داریم.

مهرداد فراهانی تصریح کرد: مسابقات بانوان با توجه به اینکه پوشش اسلامی را رعایت کرده‌اند آقایان می‌توانند تماشا کنند، در این شرایط آیا بانوان نمی‌توانند مسابقات آقایان را قضاوت کنند، اما در شهر اراک هنوز این مسئله جا نیفتاده است.

رئیس هیأت بسکتبال استان مرکزی بیان داشت: من هم مخالف این موضوع بودم، به محض اطلاع با مسئولان ذی‌ربط برخورد و جلسه فوق‌العاده گذاشتیم، تصمیم‌گیری کرده و با خاطیان برخورد لازم را انجام دادیم.

فراهانی بیان داشت: احساس می‌کنم نشر این اتفاق می‌توانست در فضای خیلی آرام‌تر صورت بگیرد و این بحث و گسترش آن بازی کردن در زمین کسانی است که به دنبال سو استفاده از این اتفاق بد هستند.

وی می‌گوید: اشتباهی اتفاق افتاده، بررسی شده و پرداختن به این موضوع بیش از این به صلاح نیست.

رئیس هیأت بسکتبال استان مرکزی خاطرنشان کرد: در لیگ کشور خانم‌ها میز دارند ولی شخصاً قبول نمی‌کنم داور خانم قضاوت کند، به اعتقاد من به دور از عرف است.

فراهانی افزود: اشتباهی از جانب هیأت رخ داده و نمی‌خواهیم فرافکنی کنیم، اما کسانی که شکست خورده‌اند و دنبال تفرقه هستند در این فضا به این مسئله دامن می‌زنند این در حالی است که اشتباهی صورت گرفته و انسان مصون از اشتباه نیست.

منبع: فارس

763

حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها