آهنگ‌های جدید در موسیقی مافیایی

در این روزهایی که تب و تاب مافیابازی در تمامی امور ایجاد شده است تعداد معدود خواننده با استعدادی نیز وجود دارند که بدون نیاز به چنین روش‌هایی درحال پیشرفت و جذب محبوبیت روز افزون هستند

آهنگ‌های جدید در موسیقی مافیایی

محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم پر حاشیه بی‌نام، اکنون در روزهای نوروزی دست به انتشار ترک شرح الف با ترانه و آهنگسازی خود محسن چاوشی زده است که بازخورد فوق العاده ای داشته است.

دومین خواننده که در ادامه آشنا خواهید شد همراه است با گروه مسعود جهانی که صحبت های فراوانی در این باره شده ولی این خواننده توانسته با صدای فوق العاده خود به همراه استعداد در موسیقی و توانایی آهنگسازی، میکس و مسترینگ و نواختن بسیاری از سازها جایگاه مناسبی در این مارکت کسب کند او کسی نیست جز مهراد جم . البته با تمامی خوش اقبالی هایی که داشته اولین کنسرت مهراد جم با مشکلی روبه‌رو شد و همین موضوع باعث شد او لقب خواننده استودیویی و افکتی را دریافت کند.

ناگفته نماند که او اجرایی نیز در برنامه فرمول ویژه نوروز ۹۹ داشته و اجرای مناسب و قابل قبولی را ارائه کرده است. (نام ترک اجرا شده؛ بعدت).

خواننده ای دیگر که این روزها مردم از صدای دلنشین و کامل او لذت میبرند رضا بهرام میباشد آقای بهرام که تیتراژهای فراوانی خوانده باعث ایجاد خاطرات فراموش نشدنی بسیار شده که سالها به یادخواهد ماند، هیچ گونه حاشیه ای سوی این خواننده نیست بدلیل آنکه همه ما میدانیم استعداد و صدای او غیرقابل انکار است.

ترک لطف با سبکی عاشقانه آخرین ترکیست که از رضا بهرام منتشر گردیده که در وب سایت پردیس قابل دریافت است.

بخشی از این ترک:
تا تو از راه رسی شاعران شعر سراین
قوم مردان مبارز به این شهر بیایند

تا تو از راه رسی پنجره ها باز بماند
مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخواند

امید است که خوانندگانی همچون رضا بهرام، محسن چاوشی، محسن یگانه و آرون افشار به در این مارکت جایگاه بالاتری یابند و سطح موسیقی شنوایی مردم را افزایش دهند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سپیده
    0

    اطلاعات خوبی رو در میون گذاشتید مرسی

  • نسیم
    0

    چرا از کلمات انگلیسی در متن خبر استفاده میکنید؟! به جای ترک موسیقی می تونید از کلمه (قطعه) استفاده کنید.حواستون باشه همین جوری آهسته آهسته کلمات فارسی نابود میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها