بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

حذف نمایندگان جوجیتسو ایران در بازی های آسیایی

نمایندگان جوجیتسو کشورمان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

حذف نمایندگان جوجیتسو ایران در بازی های آسیایی

رقابت‌های جوجیتسوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از روز گذشته آغاز شد و امروز سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند. مسعود جلیلوند نماینده وزن منهای 94 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود برابر نماینده مغولستان قرار گرفت و با شکست حریف خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.او در این مرحله برابر نماینده اردن قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

احمد رضا عیدی دیگر نماینده کشورمان در نخستین مبارزه خود توانست با نتیجه 8 بر صفر حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. او در این مرحله برابر نماینده ترکمنستان قرار گرفت و 10 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

نسیم محمدی نماینده تیم جوجیتسو بانوان کشورمان در نخستین مبارزه خود برابر تایلند 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

پیش از این و در دیدار های روز گذشته مهران ستار اولین نماینده تیم ملی جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 56 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از تایلند قرار گرفت و نتیجه را 9 بر صفر واگذار کرد و حذف شد.

امیر حسین خادمیان نماینده جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 69 کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

ناهید پیرهادی در جدول شانس مجدد برابر نماینده اماراتی قرار گرفت و در حالی که از این حریف پیش بود در یک دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها