قاسمپور:

گفتند کشتی بگیری، رباط پاره می‌کنی!

قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جهان اعلام کرد چند پزشک مصدومیت او را برای کشتی نگرفتن در فینال لیگ تایید کرده بودند.

کامران قاسمپور که بعد از کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2021 نروژ بلافاصله با توجه به عقد قرارداد با تیم صنایع مازندران در لیگ برتر کشتی گرفت، به خاطر اعلام مصدومیت و غیبت در مرحله نهایی با کادرفنی این تیم شدیدا دچار چالش شد.


حالا بعد از مدتی این آزادکار جویباری به اتهاماتی که از سوی کادرفنی تیم صنایع مازندران به او وارد شده، پاسخ داده است. قاسمپور در این باره به برنامه دایره طلایی گفت: متاسفانه در این خصوص حرف و حدیث هایی پیش آمد. رضا یزدانی و کادرفنی صنایع از عزیزان و پیشکسوتان ما هستند. من قبل از قرارداد با صنایع، زمانی که این تیم هنوز وارد لیگ نشده بود، با تیم دیگری صحبت های اولیه را انجام داده بودم، اما وقتی صنایع آمد، به احترام تیم شهرم، کادرفنی و مردم شهرم با صنایع قرارداد بستم و نسبت به این تیم تعهد داشتم.


وی ادامه داد: این را یاد گرفتم که اگر تعهدی نسبت به تیمی دارم، تمام و کمال کشتی بگیرم. همانطور که حدودا 10 روز بعد از بازگشت از مسابقات جهانی نروژ برای صنایع در دور رفت کشتی گرفتم و در دور برگشت هم روی تشک رفتم اما در ادامه آن آسیب دیدگی پیش آمد. پیش دکتر کیهانی رفتم تا برای کشتی گرفتن در لیگ از او مجوز بگیرم که او اعلام کرد من هیچ تضمینی به تو نمی دهم که اگر کشتی بگیری رباطت پاره نشود. به این شکل یک سال از کشتی دور می شوی. این را به کادرفنی تیم گفتم، اما آنها گفتند بهانه است، با وجودی که چند پزشک دیگر هم این تشخیص را داده بودند. من وظیفه خودم می دانستم که برای صنایع کشتی بگیرم که نشد، ان شاءالله بتوانم جبران کنم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی آزاد برای مسابقه دوستانه بهمن ماه مسافر آمریکا خواهد شد، عنوان کرد: اگر خدا بخواهد به آمریکا می رویم و به دنبال خوب کشتی گرفتن هستم.

 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها