مربی تیم ملی هندبال از وضعیت بازیکنان راضی است

مربی تیم ملی هندبال گفت: دوره بیماری بازیکنان به اتمام رسید و اکنون وضعیت تیم ملی خوب است.مربی تیم ملی هندبال گفت: دوره بیماری بازیکنان به اتمام رسید و اکنون وضعیت تیم ملی خوب است.

مربی تیم ملی هندبال از وضعیت بازیکنان راضی است

«مسعود ظهرابی» مربی تیم ملی هندبال کشور در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: بچه‌ها همگی دوره بیماری را پشت سر گذاشتند و فردا بعد از ظهر تمرین تیم ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۷، ۸ نفر از بازیکنان تیم ملی به بیماری سرماخوردگی مبتلا شده بودند و حالا شرایطشان خوب است. 

ظهرابی تصریح کرد: قبل از اردوی رومانی تست کرونا گرفته شده بود اما دولت رومانی به ما اعلام کرد که با توجه به شیوع سویه جدید کرونا (اُمیکرون) اگر یک نفر از بازیکنان تیم ملی هم به این بیماری مبتلا باشد، کل اعضای تیم ۱۵ روز قرنطینه خواهند شد و به همین دلیل ما نیز ریسک نکردیم و این اردو لغو شد. 

مربی تیم ملی هندبال افزود: فردا بعد از چند روز تمرین به سفر اسپانیا خواهیم رفت و با تیم‌های ملی هندبال اسپانیا، لهستان و ژاپن دیدار خواهیم کرد. این بازی‌ها به صورت تورنمنت برگزار می‌شود. 

تیم ملی هندبال خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی‌ تا یازدهم بهمن‌ سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. ایران در گروه B این رقابت‌ها با عربستان میزبان، استرالیا و هند هم‌گروه است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها