سجادی: از نظر فدراسیون در تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنیم

وزیر ورزش با حمایت از نظر فدراسیون در تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: وظیفه وزارت ورزش حمایت و پیشتیبانی از تیم ملی فوتبال در راه جام‌جهانی برای کسب بهترین نتیجه است.

سجادی: از نظر فدراسیون در تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنیم

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که عصر شنبه از نزدیک تماشاگر بازی استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی بود، در یک گفتگوی تلویزیونی اظهارداشت: بسیار علاقه مند بودم از با توجه به شرایط جدیدی که استادیوم ها با حضور تماشاگران پیدا کرده است، از محل ورود و خروج تماشاگران بازدید کنم و از همه همکاران و به خصوص یگان ویژه قدردانی می‌کنم.

 سجادی افزود: رفته رفته نظم ورود تماشاگران به استادیوم بهتر می‌شود، تمام مراحل را از نزدیک دیدم و از بخش‌های مختلف بازدید کردم و تماشاگران خانم و آقا نشان دادند که با رعایت دستورالعمل‌ها، حفظ شعائر مذهبی و ارزش‌ها می‌توانیم فوتبال را از نزدیک تماشا کنیم و مشکلی به وجود نیاید.تماشاگران فهیم همراهی خیلی خوبی داشتند و از آنها به دلیل اینکه هماهنگ و تابع دستورات و قوانین بودند، تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش در ادامه درباره انتخابات پرحرف و حدیث فوتبال گفت: درباره انتخابات فوتبال به اندازه کافی صحبت شده است و همه در روند انتخابات قرار گرفته‌اند.دبیرکل یک نظر و هیئت رئیسه نظر دیگری داشت اما در نهایت مجمع برگزار شد و آقای تاج به عنوان رئیس انتخاب شد.

سجادی با بیان اینکه وزارت ورزش همیشه حامی تیم ملی فوتبال بوده است، خاطرنشان کرد: زمانی که آقای میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست حضور داشتند، ستادی در دولت با حضور آقای مخبر معاون رئیس جمهور برای حمایت از تیم ملی در جام‌جهانی تشکیل شد و قرار شد که هر امکاناتی تیم ملی نیاز دارد دریغ نکنیم و مسئول رسیدگی‌ها به تیم ملی در دولت، وزارت ورزش است و  وظیفه حاکمیتی داریم که بهترین‌ها را برای تیم ملی آماده و از فدراسیون حمایت کنیم.

وی درباره انتخاب دوباره کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال هم تاکید کرد: به نظر فنی فدراسیون احترام می‌گذاریم، در زمان حضور آقای ماجدی هم به فدراسیون اعلام کردیم که مربی ایرانی یا خارجی می‌خواهید به وزارت منعکس کنید، ما حمایت می‌کنیم، در آن زمان تصمیم به تثبیت آقای اسکوچیچ گرفته شد و ما هم حمایت‌های خودمان را انجام دادیم و هر تصمیم و برنامه‌ای داشتند ما کم نگذاشتیم. امروز هم به نظر فدراسیون احترام می‌گذاریم و وظیفه ما حمایت از تیم ملی است تا تیم با بهترین شرایط به جام‌جهانی برود.

سجادی با اشاره به تدارک خوب تیم ملی در راه جام‌جهانی، تصریح کرد: در فیفادی دو بازی خوب پیش بینی شده است، بازی سوم هم هنوز نهایی نشده و قرار شده که به من اعلام کنند. در ترکیه و در جریان بازی‌های کشورهای اسلامی شنیدم که بازی با روسیه هم در حال نهایی‌شدن است.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی با کی‌روش در جام‌جهانی نتیجه نگیرد، واکنش وزارت ورزش چه خواهد بود، اظهار داشت: هر اتفاقی که در ورزش بیفتد با توجه به مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، شاید در کمتر جای دنیا پیش بیاید که یک وزیر درهای خروجی و ورودی استادیوم را هم چک کند. وزارت ورزش وظیفه حمایتی، حاکمیتی و نظارتی دارد و مسائل فنی به داخل فدراسیون است. رشته اصلی تخصصی من دوومیدانی است اما در این یک سال گذشته، یک هم در امور داخلی و فنی فدراسیون دخالت نکرده‌ام، گر چه پاسخگوی نتایج دوومیدانی هستم اما دخالت نکرده‌ام و به تصمیم کسانی که در خط مقدم این رشته تلاش می‌کنند، احترام می‌گذارم.

سجادی افزود:همه تلاش فدراسیون فوتبال این بود که بهترین تصمیم برای تیم ملی گرفته شود اما پاسخگویی درباره عملکرد تیم با نقد منصفانه و تحلیل درست با فدراسیون فوتبال است و امیدوارم که اتفاق‌های خوب برای تیم ملی در جام‌جهانی بیفتد و شاهد عملکرد خوب فوتبال در جام‌جهانی باشیم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دانا
    0

    ببینم در مسابقات جام جهانی هم این جوری حمایت می کنی یا بعد از باخت های مفتحضانه خودت را کنار می کشی

  • علی
    0

    متاسفانه بعنوان وزیر ورزش هیچ وقت بهایی به مردم نمیدهید اگر تونستی خانواده ات را مدیریت کنی میتونی وزیر باشی وزیری که در جریان قراردادهای تاج با کیروش نباشد وای تاسفا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها