فتوشوت‌ های جذاب آمریکا سوژه شد

فتوشوت‌ های اعضای تیم ملی آمریکا در گتی ایمیجز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

فتوشوت‌ های جذاب آمریکا سوژه شد

گرگ برهالتر و شاگردانش امید زیادی دارند تا بتوانند در یکی از دشوارترین گروه های جام جهانی، راهی مرحله بعد شوند. آنها باید در این مسیر، با ایران، ولز و انگلیس رقابت کنند.

آمریکایی ها در دیدارهای اخیر خود نتایج خوبی را کسب نکرده اند. 2 شکست و سه تساوی در هفت دیدار گذشته و تنها کسب پیروزی برابر تیم ناشناخته گرانادا و مراکش، از جمله دیدارهایی است که یانکی ها برنده از زمین خارج شده اند.

مهمترین عاملی که باعث شده خیلی ها نسبت به موفقیت آمریکا بدبین باشند، شکست آنها برابر ژاپن و تساوی مقابل عربستان در فیفا دی قبلی بود. ضمن اینکه تیم گرگ برهالتر پس از توقف برابر 2 تیم آسیایی، هیچ مسابقه دوستانه دیگری را برگزار نکرده و مستقیما راهی مسابقات جام جهانی خواهد شد.

با این وجود، آنها مقابل دوربین های رسمی فیفا قرار گرفته و تصاویر جالبی را خلق کردند. ستاره های مطرح تیم ملی آمریکا من جمله کریستین پولیشیچ، سرجینیو دست، وستون مک کنی که برای چلسی، میلان و یوونتوس بازی می کنند، امیدهای برهالتر در جام جهانی هستند.

در این عکس ها، آمریکایی ها با ژست های خاص، خود را با انگیزه نشان داده اند. هواداران تیم ملی این کشور امیدوارند که ستاره های مطرح اروپایی، برای صعود از این گروه کافی باشند.

تصاویر ثبت شده یانکی ها مقابل دوربین گتی ایمیجز را می بینیم:

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها