تمجید فرانسوی های نسل ۱۹۹۸ از دیدیه دشان

دو تن از بازیکنان تیم فرانسه در جام جهانی ۹۸، موفقیت دشان در این تیم را ستودند.

تمجید فرانسوی های نسل ۱۹۹۸ از دیدیه دشان

به گزارش دیلی میل، فرانسه برای دومین بار متوالی در فینال جام جهانی حضور دارد و این شانس را دارد که با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کریستین کارمبو هم تیمی سابق دیدیه دشان در تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: دیدیه عملگرا است. دقیقاً همین. او در این جام با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد اما او تصمیمات درستی گرفت و تغییرات درستی انجام داد و تیم مناسب خود را پیدا کرد.

کارمبو ۵۲ ساله در سال ۱۹۹۸ به همراه دشان کاپیتان وقت فرانسه قهرمان جهان شد.

کارمبو  با تمجید از هم تیمی سابق خود گفت: او همه چیز را می بیند. به همین دلیل است که او اکنون در سومین فینال جام جهانی حضور دارد.

دشان ۵۴ ساله با پیروزی در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین در روز یکشنبه می‌تواند دومین مربی پس از ویتوریو پوتزو ایتالیایی شود که تیمش را دو بار پیاپی به قهرمانی جام جهانی می رساند.

قبل از مسابقات، فرانسه مجبور بود با غیبت چند بازیکن برتر مانند کریم بنزما، پل پوگبا و انگولو کانته به دلیل مصدومیت کنار بیاید.

یوری یورکایف دیگر عضو فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه نیز کار دشان را تحسین کرد و گفت: او پس از یورو روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما دیدیه نتیجه گیری درستی کرد و پیشرفت جدیدی را آغاز کرد و کار بزرگی انجام داد. او یک رهبر واقعی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تبریک به رأیس فدراسیون ایران عرب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها