بیلسا روی نیمکت اروگوئه می‌نشیند

مارچلو بیلسا که بیش از یک سال است هدایت تیمی را بر عهده ندارد، در آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال اروگوئه قرار دارد.

بیلسا روی نیمکت اروگوئه می‌نشیند

به گزارش tyc، مارچلو بیلسا (ملقب به دیوانه) برای عقد قراردادی د ساله با فدراسیون فوتبال اروگوئه به توافق رسیده و به زودی قرار است این قرارداد امضا شود.

او اخیرا در لیگ برتر انگلیس حضور داشت و باید دید دوباره هدایت یک تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت یا خیر.

برنامه جام جهانی ۲۰۲۶ اروگوئه

رسانه مرلو ادعا می‌کند که بیلسا قراردادی را امضا خواهد کرد که او را تا قبل جام جهانی ۲۰۲۶ در ایالات متحده، کانادا و مکزیک به فدراسیون فوتبال اروگوئه متعهد می‌کند و اگر این تیم به مسابقات راه یابد، این توافق تمدید خواهد شد. در جام جهانی ۲۰۲۲، اروگوئه ضعیف ظاهر شد. آنها با کره جنوبی ۰-۰ مساوی کردند، ۲-۰ به پرتغال باختند و غنا را ۰-۲ شکست دادند، اما نتایج روز پایانی گروه (کره جنوبی ۲-۱ پرتغال را شکست داد)، به معنای حذف تیم دیگو آلونسو بود.

آلونسو پس از آن استعفای خود را به فدراسیون فوتبال اروگوئه تسلیم کرد و دلیل آن را تمایل به بازگشت به فوتبال باشگاهی عنوان کرد. در سال ۲۰۲۱، مهاجم سابق والنسیا و اتلتیکومادرید جانشین اسکار تابارز شد که از سال ۲۰۰۶ کنترل تیم را در دست داشت.

بیلسا لیدز یونایتد را پس از ۱۶ سال انتظار از چمپیونشیپ خارج کرد و به لیگ برتر برگرداند. آنها با ۹۳ امتیاز - ده امتیاز بالاتر از تیم دوم -  قهرمان لیگ دسته اول شدند. در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر، این تیم  در رده نهم قرار گرفت و تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و تاتنهام را شکست داد. با این حال، در فصل دوم همه چیز تغییر کرد و او از این تیم کنار گذاشته شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها