فوت مربی تیم ملی کوهنوردی بر اثر سقوط سنگ در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: حسین عظیمی کوهنورد با سابقه و مربی تیم ملی کوهنوردی کشورمان بر اثر سقوط سنگ در منطقه شیرز کوهدشت جان خود را از دست داد.

فوت مربی تیم ملی کوهنوردی بر اثر سقوط سنگ در لرستان

محمد قدمی در این‌خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این کوهنورد حرفه ای روز گذشته در دره شیرز کوهدشت لرستان دچار حادثه شد. پیکر کوهنورد جان‌باخته توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی به سردخانه کوهدشت منتقل شد.

وی با اشاره به اعزام بالگرد برای نجات کوهنورد همدانی افزود: این کوهنورد هنگام صعود به ارتفاعات شیرز سقوط کرده است و علی‌رغم تلاش عوامل امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس فوریت‌های پزشکی در دم جان باخت.
 
عظیمی از مربیان و هیمالیا نوردان مطرح استان همدان و ۴۷ سال سن داشت و به هنگام صعود از تخت سنگی بزرگ در این منطقه، ناگهان همراه با سنگ سقوط کرد.
 
دره شیرز پدیده‌ای طبیعی، فرهنگی و تاریخی و یکی از جاذبه‌های گردشگری کوهدشت بوده که در جلسه شورای ثبت و تعیین حریم آثار تاریخی در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۳ در فهرست آثار طبیعی کشور به ثبت ملی رسیده‌است.
 
این دره که با صخره‌ها و دیواره‌هایی با ارتفاع ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر محصور شده است یکی از کم‌نظیرترین جاذبه‌های ژئوتوریستی را در چین‌خوردگی زاگرس پدید آورده‌ است.
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    امان از کوه و پرتاب و ...

  • تلل
    0

    این روزها مرگ یکهویی چقدر زیاد شده مرگ مهدی پور معلم تو زابل مرگ حاج آقا در دریا و۰۰۰۰۰۰۰

  • ناشناس
    0

    خدا رحمت کنه

  • کدخدا
    0

    سیده مینا رضوی هم به طرز خیلی غمگینانه ای فوت کرد مربی فدراسیون بود، ایکاش یک خبر هم از ایشون میذاشتید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها