مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر دعوت تلویزیون را رد کردند

مهدی ترابی و عیسی آل کثیر دعوت حضور در برنامه فوتبال برتر را رد کرده‌اند و رشید مظاهری جانشین آن‌ها شده است.

مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر دعوت تلویزیون را رد کردند

مهمان دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر، رشید مظاهری گلر پیکان بود که در بازی با سپاهان ۵ گل خورد!

اخبار واصله حکایت از آن دارد که عیسی آل کثیر و مهدی ترابی گزینه‌های دعوت به برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بودند، اما هر دو این دعوت را رد کردند.

دو ستاره پرسپولیس در هفته‌های اخیر فوق العاده بوده اند، اما برای حفظ تمرکز خود در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، تصمیم گرفتند قید حضور در تلویزیون را زده و تمام تمرکز خود را روی بازی با نساجی مازندران بگذارند.

برهمین اساس دوستان دست اندرکار برنامه فوتبال برتر نیز برآن شدند که از رشید مظاهری دعوت به عمل بیاورند و این موضوع تعجب اهالی فوتبال را به همراه داشت!

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    از موقعی که محمدحسین میثاقی جای عادل فردوسی پور و برنامه فوتبال برتر جای برنامه ۹۰ را در تلویزیون اشغال کرده، تهیه کننده فوتبال برتر و مجری های آن برای دعوت حضوری بازیکنان و سرمربیان شاخص فوتبال ایران به برنامه و یا مصاحبه تلویزیونی و تلفنی با برنامه به دریوزگی و گدایی افتاده اند ولی کارگر نیفتاده است!

  • باشرفن
    1

    فقط بیشرفها میرن تلویزیون
    شبکه سه درحق فردوسی پور جنایت بزرگی کرد همینطور در حق مردم
    از وقتی عادل رفته یه گرارش درست درمون ندیدیم
    دمتون گرم پرسپپلوسیهای باشرف

  • هموطن
    0

    وقتی یکی میاد میشه مدیر شبکه ۳ و برنامه ای رو که باتوجه به پخش در نیمه شب بیشترین بیننده رو داشته و چندین سال پی درپی عنوان بهترین برنامه و مجری رو بدست اورده و بیشترین آگهی و سود رو به شبکه رسونده و حتی غیر فوتبالی ها و پیرمرد و پیرزن ها عاشقش بودن و مهمتر از همه با گرفتن یقه دلالان و رانتی ها و عوضی های پلاس در این رشته همچنین به چالش کشیدن نامدیریت ها و کاستی ها و مو از ماست کشیدن فوتبال رو هر روز پاک تر و اعمال نفوذها رو قیچی میکرد بدستور مافیا عادل و نود رو کنار بزاره و به خواست ۷۰ میلیون بیننده پشت کنه اون هم نتونست با تقلب پیامک های مردم رو که به نفع عادل و نود بود بحساب برنامه خودش جعل کنه مخابرات ابروش رو برد ! همه فهمیدن چقدر نامرد و نادرسته ! عادل با سربلندی و جایزه برترین انتخاب مردم و شرافتمندانه کنار رفت تا اون با حمایت مافیا به ریاست ادامه بده خودتون رو هم بکشید هیچ برنامه ای نود و هیچ مجری ای عادل فردوسی پور نمیشه

  • ناشناس
    0

    دیدم مردم ایران اون شب ازناراحتی همه باکفش خوابیده بودن نگوبه خاطراین بوده خیلی مهم هم نبودن که بیان یانیان .کاش این احمدی روهم مینداختن بیرون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها