بحث جادوگری در فوتبال همچنان داغ است

اظهارات رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در مورد «خوبان عالم»!/ ویدئو

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال آدرس پیدا کردن اطلاعات در مورد «خوبان عالم» را داد.

اظهارات رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در مورد «خوبان عالم»!/ ویدئو

روز دوشنبه جلسه رسیدگی به شکایت شهاب الدین عزیزی‌خادم از اعضای هیات رئیسه و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در شعبه 77 مجتمع قضایی صدر برگزار شد.

 عزیزی خادم بعد از اتمام این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با «خوبان عالم» گفت سالنامه اعتماد را بخوانید! آنجا مفصل توضیح دادم. همان مطالب را منتشر کنید!

خوبان عالم کلیدواژه‌ای بود که در دوران ریاست شهاب عزیزی خادم و حتی در دوران پس از او بسیار به گوش می‌رسید. عزیزی خادم در گفت وگو با «سالنامه اعتماد» که اواخر اسفند 1401 منتشر شد برای نخستین بار به طور مفصل در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد که جزئیات آنرا در ذیل می خوانید:

من با تصمیمات شخصی که وارد چرخه سیستماتیک شد، حذف شدم.

آدم‌هایی که با نشاط جمعی مردم مشکل دارند، می‌زنند یک جا را خراب می‌کنند و با شعار کی‌ بود کی‌ بود من نبودم کاملا گم می‌شوند. در یک پست اینستاگرامی و مصاحبه‌ای، گفتم که باید برخورد صورت بگیرد با دو کارشناس که این کار را انجام دادند.

فدراسیون فعلی یک فدراسیون خودخوانده است. افرادی که امتحان‌شان را پس داده‌اند و کارنامه‌شان معلوم است با زور و غیرقانونی و ظالمانه جایگزین یک فدراسیون کارآمد کردند.

کل فدراسیون فعلی برای من مشروعیت ندارد. این انتصابی که انجام دادند به این شکل بود که یک نماد ناکارآمدی را منصوب کردند به جای یک کارآمدی. 

باید چه کار می‌کردم؟ می‌رفتم فیفا در آستانه جام جهانی تعلیق می‌شدیم؟ حتما هم تعلیق می‌شد. شما حاضری به عنوان یک ایرانی در آستانه جام جهانی فوتبال تعلیق شود؟ اینها اتفاقا دنبال همین بودند که تعلیق پیش بیاید.

ایستادن در مقابل خواست مردم کار من نیست؛ ولو به قیمت کنار رفتنم. من به خاطر اینکه فوتبال تعلیق نشود به مراجع قانونی نرفتم.

اگر وزارت ورزش صیانت می‌کرد از این یورش به دموکراسی، این سقوط دموکراسی اتفاق نمی‌افتاد.

سهم‌خواهی از غنایمی که ایجاد شده بود در برکناری من تاثیر گذاشت.

نمایندگان مجلس و معاون رییس‌جمهور آمده بود در اتاق بغلی ما مدیران فدراسیون را مورد سوال قرار داده بودند که این چه بدرقه‌ای است و چرا اصلا فوتبال زنان باید برود به این سمت؟

من قرار بود سر بازی با کره، زن‌ها را به استادیوم بیاورم ولی جاهای دیگر اجازه ندادند چون آنها تحلیل خودشان را داشتند.

رییس‌جمهور مخالف ورود زنان به استادیوم نیست ولی برخی نهادهای دیگر مخالفت دارند.

اگر رییس فدراسیون بودم از گروه‌مان در جام جهانی صعود می‌کردیم.

من هرگر راجع به بحث جادوگری جواب ندادم تا به امروز. شما الان هم بگویی جادوگر من می‌گویم نمی‌دانم، چون دروغ و تهمت و افتراست.

راجع به امیر اسکندری پرسیدید. به ایشان افتخار می‌کنم. بزرگ هم بنویس. شما اولین نفری هستی که این سوال را به وضوح پرسیدی. توی تلویزیون هم پرسیدند، می‌شناسی؟ جواب دادم می‌شناسم ولی نحوه سوال‌شان مثل شما نبود. اگر کلمه‌ای بالاتر از افتخار پیدا می‌کردم در کنار اسم ایشان می‌گذاشتم. به دلیل اینکه کارش و توصیه‌اش، به اخلاق و گذشت و بخشش است و به آنچه خودشان می‌گوید هزار برابر عمل می‌کند. من در همه امورات زندگی‌ام از ایشان کمک می‌خواهم!

بحث امیر اسکندری بحث فوتبال هم نیست برای من. مگر ایشان کارش فقط فوتبال است؟!

پشیمان نیستم که وارد فوتبال شدم. اتفاقا خیلی خوشحالم به این دلیل که رویاها را به واقعیت تبدیل کردیم.

حتی آنهایی که از من خوش‌شان نمی‌آید وقتی راجع به عملکرد آن دوران حرف می‌زنند، می‌گویند او یک مدیر حرفه‌ای بود که کارش را انجام می‌داد و فاحش مورد ظلم واقع شد.

حجم ویدیو: 12.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35 | دانلود ویدیو
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    0

    مدیران ایرانی فقط بفکر منافع شخصی خودشان هستند

  • ناشناس
    0

    دست همتون رو شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها