ستاره مظهری اولین زن مسلمان در مسابقات جهانی موج سواری در السالوادور

ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازیهای المپیک پاریس نیز بود ثبت کرد.

ستاره مظهری اولین زن مسلمان در مسابقات جهانی موج سواری در السالوادور

تیم ملی موج سواری ایران با ۳ نماینده مرد و یک نماینده زن در رقابتهای جهانی السالوادور که جنبه انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ هم بود حضور یافت که ستاره مظهری با پوشش کامل اسلامی در رقابتهای فوق حضور یافت تا نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان حاضر در رقابت های جهانی موج سواری ثبت کند.

ستاره مظهری نائب رئیس انجمن موج سواری و داور بین المللی این رشته مهیج دریایی بوده و سال گذشته با دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های جهانی موج سواری معلولین به عنوان داور حضور داشت و سال ها عضو تیم ملی اسنوبرد نیز بوده است.

حضور نماینده شایسته بانوان کشورمان با پوشش کامل در رقابتهای جهانی موج سواری انعکاس مطلوبی در بین کشورهای اسلامی داشت بطوریکه مالدیو میزبان رقابت های موج سواری آسیا از وی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورد تا باعث ایجاد انگیزه برای بانوان کشورهای مسلمان برای حضور در رشته موج سواری گردد.

5866413

تاکنون تیم ملی موج سواری ایران تنها در بخش مردان در این رقابتها حضور پیدا می کرد ولی در این دوره از رقابت‌های جهانی بنا بر تاکید و حمایت رئیس فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی مبنی بر حضور بانوان شایسته کشورمان با پوشش کامل اسلامی در این رقابت‌ها باعث گردید تا برای نخستین بار ستاره مظهری بعنوان نخستین موج سوار زن ایرانی و حتی کشورهای اسلامی عازم مسابقات جهانی السالوادور گردد.

دانیال بحرالعلوم،ارژنگ بحرالعلوم و ستاره مظهری سه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بودند مسابقاتی که در آن موج سوارانی از ۶۳ کشور جهان در آن حضور داشتند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    بیشتر حالت شو و تبلیغات دارد.

  • رابی
    2

    چون پرچم نظام را بلند کرده وضعیت حجاب و پوشش هیچ مشکلی از نظر تندروهای نان به نرخ روز خور ندارد.

  • ناشناس
    0

    درودبرغیرت بانوگرامی خداحفظت کنه پرچم بالاست به کوری چشم بدخاهان

  • ناشناس
    0

    پاسپورت و خانواده گرو کرفته شده یا ایشون هم رفتنی است ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها