بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان/ صعود تیم ایران به یک چهارم نهایی با برتری دلچسب مقابل فرانسه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با پیروزی مقابل فرانسه به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان/ صعود تیم ایران به یک چهارم نهایی با برتری دلچسب مقابل فرانسه

در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در امارات، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) تیم ملی ایران به مصاف فرانسه رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه ۸۹ بر ۷۹ شکست بدهد و گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

شاگردان محمدرضا دستیار این بازی را خیلی خوب شروع کردند و در کوارتر اول ۲۳ بر ۱۴ پیروز شدند، اما در کوارتر دوم شرایط تغییر کرد و فرانسه با عملکرد بهتر توانست خود را به ایران نزدیک کند و البته ۲۵ بر ۲۴ پیروز شود تا نیمه اول ۴۷ بر ۳۹ به نفع ایران به پایان برسد.

جدال دو تیم در کوارتر سوم بسیار نزدیک بود و همین مسئله باعث ثبت نتیجه ۲۲ - ۲۲ شد. در کوارتر چهارم بازیکنان ایران بهتر از حریف بودند و اجازه ندادند تا فرانسوی‌ها اختلاف خود را جبران کنند. نتیجه این کوارتر ۲۰ بر ۱۸ به نفع ایران رقم خورد تا تیم کشورمان در نهایت ۸۹ بر ۷۹ به برتری برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در پایان این بازی امید هادی اظهر باز هم ستاره میدان لقب گرفت و با کسب ۲۸ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد. همچنین محمدحسن سیاری ۲۴ امتیاز، محسن طلوعی ۱۰ امتیاز، مرتضی عابدی ۹ امتیاز، وحید سعادت‌پور هشت امتیاز، عبدالجلیل قرنجیک و حکیم منصوری هر کدام چهار امتیاز و محمد محمدنژاد دو امتیاز کسب کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها