پشیمانی ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه/ کاش لندرور وارد کرده بودم تا سود بیشتری نصیبم می‌شد!

ستاره تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده سود نجومی برایش نداشته دلخور است.

پشیمانی ستاره تیم ملی از وارد کردن پورشه/ کاش لندرور وارد کرده بودم تا سود بیشتری نصیبم می‌شد!

یکی از بازیکنان تیم ملی از اینکه ماشینی که وارد کرده است به اندازه کافی برایش سود نداشته دلخور شده است!

در چند ماه گذشته بحث حواله خودرو به عنوان پاداش بازیکنان تیم ملی بابت صعود به جام جهانی حسابی خبرساز بوده است. از لسیت نفراتی که می‌توانند خودرو وارد کنند تا خودروهای واردشده. همچنین حواشی مطرح شده درباره اینکه اسم برخی نفراتی که در صعود به جام جهانی نقش داشتند نظیر رئیس فدراسیون وقت، سرپرست وقت تیم ملی، مدیر رسانه‌ای وقت تیم ملی و برخی بازیکنان در لیست نبوده و به جای آنها چند نفر دیگر جایگزین شده‌اند. 

اما حواشی مربوط به این مساله صرفاً به لیست نفرات واردکننده خودرو ختم نمی‌شود. سود بسیار چشمگیری که خودروهای وارداتی بازیکنان برای آنها به ارمغان آورده دیگر نکته‌ای است که حساسیت عمومی را برانگیخته است. یکی از نمایندگان مجلس در این باره گفته است بازیکن ماشین سه میلیاردی را در بازار ایران به قیمت 100 میلیارد تومان برای فروش گذاشته است. خودرو مورد اشاره این نماینده مجلس لندرور است که به خاطر یونیک بودن در ایران افزایش قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایر خودروهای لاکچری پیدا کرده است. 

بیشتر بخوانید: یک نماینده: فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند

در همین راستا یک فرد آگاه اطلاع داده است یکی از بازیکنان تیم ملی که خودرو پورشه ماکان وارد کرده است وقتی متوجه شده وارد کردن لندرور چنین سودی به همراه داشته حسابی ناراحت شده است. این بازیکن به اطرافیانش گفته است، ای کاش او هم لندرور وارد کرده بود تا می‌توانست سود بیشتری به جیب بزند!  

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • خودم
    0

    به نظرم حیف است اسم بازیکن بزاری روی اینا
    چون اینارو طوری بار آوردن که تا زنده هستند مشغول کاسه لیسی و گدایی باشند.

  • ناشناس
    0

    فوتبالیست های تن پرور و راحت طلب و مفت خور و رانت خوار میخواهند ره چند ساله را یک شبه بروند..باید زحمت کشید و کار کرد.از ناراحتی بمیر فوتبالیست بی لیاقت.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فوتبالیست مقصر نیست مقصر او بی ..ف قانونگذار و مسئول است که چنین اجازه ای داده. چرا بانکها و طلافروشی ها و کلا کسب و کارها وجوه و دارایی هاشون را در گاو صندوق میگذارند خوب بگذارند در میادین جلوی چشم مردم! انسان بالفطره موجودی است که به سمت ارضای لذاتش میرود پس در معرض دید گذاشتن اموال دیگران می تواند او را به فوریت مورد وسوسه دستبرد قرار دهد. حالا در قضیه ماشین های وارداتی وقتی چنین آپشن هایی برای فوتبالیستها وجود دارد که حتی در صورت شکست و حذف از مسابقات هم میتوانند خودروی معاف از شمول حقوق گمرکی و با عوارض صفر درصد وارد کنند خوب چرا نکنند؟ شما باشبد وارد نمیکنید؟ در بسیاری از زمینه های پیش آمده فساد انگیز موضوع تسهیلات و بی قید و بندی و ولنگ و وازی که قانونگذار ایجاد کرده عمدا نادیده گرفته می شود. فوتبالیست ها هم که مشتی مردم عادی با حرص و آز در حد تیم ملی هستند پس وسوسه میشوند که بحکم قانون از این موقعیت استفاده (متوجه باشید سو استفاده نیست) نمایند.

  • فوتباليستها
    0

    بايد فوتبالستها از مردم عذر خواهي كنند نه اينكه ماشين وارد كنند

  • ناشناس
    1

    هرچه وارد کردی نوش جونت برادر

  • ناشناس
    0

    جای دور نرید ترابی که هیچ کاری برای تیم ملی نکرد و با اون دستها تو تیم ملی جاش دادند را میگند

  • ناشناس
    0

    نام این بازیکن تیم ملی زیاده خواه و منفور چیست که با وجود دو باخت مفتضح در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حواله واردات یک خودروی گرانقیمت خارجی هم به او اعطاء شده است؟!

  • ناشناس
    0

    متاسفم برا همین مسولانه بی کفیات و همچین بازیکنانی که پولای مفت اومده دستشون و این همه بی عدالتی هست تو این جامعه

  • پیمان
    0

    یه کارمند ۳۰ سال تو گرما و سرما میره اداره کار میکنه حقوق ۳۰ سالش ۴ میلیارد هم نمیشه اونوقت این آقایون فوتبالیست چند صد میلیارد درآمد دارن مگه چیکار میکنن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها