واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه درباره رونالدو

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه تماس رونالدو با باشگاه برای پرداخت هزینه‌های درمان فاطمه حمامی واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه درباره رونالدو

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه پیشنهاد رونالدو برای پرداخت هزینه‌های درمان فاطمه حمامی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و برخی بی جهت خبرسازی می‌کنند. تمام امور مربوط به رونالدو را یکی از مدیران النصر که از همبازیان رونالدو در پرتغال و تیم ملی این کشور بوده انجام می‌دهد و وقتی ما برای انجام این دیدار با او هماهنگی‌ها را انجام می‌دادیم گفت که از ۴ الی ۵ سال پیش شنیده بودند که چنین هنرمند معلولی در ایران هست که نقاشی می‌کشد و از مدت‌ها قبل نسبت به فاطمه حمامی شناخت داشتند و این از نکات جالبی بود که ما متوجه شدیم.

وی افزود: وقتی هم که دیدار انجام شد و رونالدو این خانم هنرمند را دید و وقتی نقاشی‌ها را مشاهده کرد، بغض کرد و منقلب شد. در هر صورت در آن مدت زمانی که این دیدار انجام شد چنین بحثی مبنی بر درمان این هنرمند انجام نشد و حتی اینکه در خبر‌ها آمده او از عربستان پیام فرستاده هم صحت ندارد.

درباره این دیدار بیشتر بدانید: پدر فاطمه حمامی: نمی‌دانیم شیطان مسئولین پرسپولیس را گول زد یا واقعا اشتباه کردند/ اطلاع نداریم کیت امضا شده اصل است یا نه!

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهباز
    0

    بنان خدا همه انسانها قابل احترام هستن ولی یکم داریم یه ناسپاسی میکنیم اون هم ازخداوندکه تمام جهان هستی راافریده حتی آدمهای که معروف شدندراخداوندافریده مابجایی که نیازمان رابخدابگویم وازاون طلب یاری کنیم اون که تمام جهان هستی راافریده رایادمان میره می رویم ازبکی از بندگان خدا طلب کمک ویاری میکنیم هرچه می خواهیم ازخودخدابخواهیم نه آقای رونالدو یاهرکس دیگه فقط ازته قلبت ازخدابخواه همه چی بهت میده امابافلب پاک وباصداقت بروجلویاحق

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام ،شما هرچی از خداوند خواستین بهتون داده؟ ما که هرچی درخواست میکنیم با همون صداقت وقلب پاکی که گفتی ولی خبری نیست که نیست، فکر ميکنم خدا هم از اینجا مهاجرت کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها