اولین گل ستاره ۱۰۰ میلیون یورویی چلسی

گران‌ترین بازیکن اوکراینی تاریخ توانست بعد از بیست‌وچهار بازی برای چلسی گلزنی کند!

اولین گل ستاره ۱۰۰ میلیون یورویی چلسی

به گزارش RBC، میخائیلو مودریک، هافبک اوکراینی، اولین گلش برای چلسی را در هفته هفتم  لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند. او در دقیقه ۱۸ دیدار با فولام گلزنی کرد تا طلسم گلزنی‌ را بشکند.

مودریک ژانویه گذشته با ۱۰۰ میلیون یورو از شاختاردونتسک اوکراین به چلسی پیوست. این بازیکن ۲۲ساله در  ۲۴ بازی برای چلسی یک گل و دو پاس گل ثبت کرده است. او در پایان فصل گذشته در فهرست بدترین خریدهای نقل و انتقالاتی لیگ برتر قرار گرفت.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی، پیشتر گفته بود جلسات جداگانه‌ای را با این بازیکن اوکراینی برای هماهنگی سریع او با چلسی برگزار خواهد کرد.

مودریک مشتریان زیادی داشت اما چلسی بالاترین رقم را برایش پرداخت کرد و به همین خاطر باشگاه شاختار با پیوستن او به آبی‌پوشان لندن موافقت کرد. این بازیکن توانایی بازی‌کردن در خط میانی و حمله را دارد و به همراه ژوآئو فلیکس در زمستان راهی چلسی شدند ولی فلیکس بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش راهی بارسلونا شد.

پس از خرید چلسی از رومن آبراموویچ در ژوئن ۲۰۲۲ توسط گروهی از سرمایه‌گذاران به رهبری تاد بوهلی آمریکایی، این باشگاه شروع به هزینه‌های بی‌سابقه‌ای برای بازیکنان کرد که مودریک یکی از آنها بود. در فصل اول، لندنی‌ها ۱۷ بازیکن خریدند که برخی از آنها هنوز یک مسابقه را هم برای تیمشان انجام نداده‌اند. آبی‌ها در سه دوره نقل‌وانتقالات حدود ۱.۱ میلیارد یورو هزینه کرده‌اند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها