واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به حواله خودرو بازیکنان تیم ملی

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید ان‌شاءالله ورزشکاران با کمک وزیر ورزش و مسئولان دولت بتوانند با حاشیه امن خوبی به مسابقات قهرمانی بپردازند.

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به حواله خودرو بازیکنان تیم ملی

هدایت ممبینی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به ورزشگاه آزادی آمده بود، در رابطه با این دیدار اظهار کرد: امیدواریم تیم‌های ما بتوانند در لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرند. سپاهان به نتیجه خوبی رسید و نساجی هم خوب بازی کرد. امیدوارم در بازی برگشت جبران کند. امیدوارم پرسپولیس امشب نتیجه خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: توضیحات کنعانی‌زادگان درباره خودروی ۱۰۰ میلیاردی اش/ رونالدو به من گفت تو دروغ‌گو هستی/ ویدئو

بیشتر بخوانید: ویراژ با رانت؛ سخنان کنعانی‌زادگان و جنجال واردات خودرو برای فوتبالیست ها

او درباره وضعیت میزبانی ورزشگاه آزادی از دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بگذارید سازمان لیگ با تیم‌ها نشست برگزار کند. ان‌شاءالله مشکلی نخواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی مجوز حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی بیان کرد: همیشه باید از قهرمانان و ورزشکاران حمایت کنیم. ان‌شاءالله با کمک وزیر ورزش و مسئولان دولت بتوانند با حاشیه امن خوبی به مسابقات قهرمانی بپردازند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    لطفا حمایت شما باعث ۶گل خوردن در جام‌جهانی میشه خخخ

  • ناشناس
    0

    حالا فهمیدیم چرا اینقد دزدی واختلاس ووووو ارزشی شده .چون از قهرمانها باید حمایت کنیم .وواقعا کی قهرمان تر از این مسولین که تونستند یک کشور با این همه سرمایه را به فلاکت بیندازند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها