لیگ برتر فوتبال؛

ملوان بازهم در اصفهان کابوس سپاهان شد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ سپاهان اصفهان را در ورزشگاه نقش‌جهان شکست داد.

ملوان بازهم در اصفهان کابوس سپاهان شد

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت پیام حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ ملوان به پایان رسید.

تیم‌های رده پنجم و ششم جدول رده‌بندی در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سپاهان پس از ۶ هفته در دیدار قبلی خود مقابل نساجی امتیاز دست داد و ملوان که روند خوبی را با مهدی تارتار دنبال می‌کند هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در انزلی متوقف کند.

1

برخلاف جریان بازی این ملوان بود که موفق شد در دقیقه ۱۶ توسط رضا جعفری از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه ۲۹ سپاهان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از حملات دامنه‌دار روی دروازه ملوان، رامین رضاییان در موقعیت آفساید اما روی پاس مدافع ملوان با دروازه‌بان در حالت تک به تک قرار گرفت که ضربه سر او وارد دروازه میهمان شد. داور ابتدا این گل را آفساید گرفت اما بعد از نزدیک به پنج دقیقه وقفه در بازی، در نهایت پیام حیدری با مشورت سه نفره با کمک داور و داور چهارم و احتمالا بازبینی پشت صحنه، رای به سالم بودن گل سپاهان داد تا بازی یک بر یک در جریان باشد.

2

فرار سریع رضا جعفری در دقیقه ۴۳ با اشتباه نیلسون جونیور در دفع توپ همراه شد و این بازیکن موفق شد با ضربه پای راست پیام نیازمند را برای بار دوم مغلوب کند تا به این ترتیب دبل کرده باشد. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و رضا اسدی موفق شد در دقیقه ۶+۴۵ و قبل از سوت پایان گل تساوی را به ثمر برساند، پاس تماشایی محمد قربانی در موقعیت تک به تک با افشار صداقت به اسدی رسید و ضربه چیپ استادانه این بازیکن سپاهان را در بازی نگه داشت.

خط دفاعی سپاهان در این دیدار عملکرد فاجعه‌باری داشت و اشتباهات زیاد بازیکنان این تیم، موقعیت‌های خوبی را به ملوان تقدیم کرد. در نیمه دوم ملوان ضدحملات سریع داشت و حتی در دقیقه ۶۹ مسعود زائر کاظمینی نتوانست دروازه خالی سپاهان را باز کند.

3

سرانجام در دقیقه ۲+۹۰ ملوان مزد بازی بهتر خود در این دیدار را گرفت. سریال اشتباهات بازیکنان سپاهان در خط دفاعی باعث شد تا توپ به سهیل فدارکار برسد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به پای میلاد زکی‌پور تبدیل به گل سوم ملوان در این دیدار شد.

با این نتیجه ملوان ۱۵ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل سپاهان با ۱۲ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.

گروه داوری: پیام حیدری، حمیدرضا افشون، احد سلطانی، فرزاد منصوری

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، باربوسا، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، حسین‌نژاد، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی اصل

سرمربی: مهدی تارتار

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها