سرت را بالا بگیر نکونام

آیا پیروزی بزرگ دیروز شخصیت یک برنده ‌را به مربی استقلال هدیه خواهد‌کرد؟

سرت را بالا بگیر نکونام

آره آقای نکونام. قهرمانی در چند قدمی توست. باید بجنگی برای این مقام وبه آن عادت کنید. باید از موضع اپوزیسیون خود قربانی پندار خارج بشوی و عادت کنید به این که تو حالا نفر اول هستید. عادت کن که همچون یک لیدر قهرمان دست از غرزدن‌ها و حمله کردن‌ها و مظلوم‌نمایی‌ها دست بردارید.

آن‌ها همه میراث دوره‌ای بود که تو برای ذره‌ای موفقیت با چنگ و دندان می‌جنگیدی. پوست بیانداز و به همان مربی بزرگی تبدیل بشو که چند سال است در انتظارش هستیم. تیمت دیروز در بازی با سپاهان پرستاره نشان داد که چقدر منسجم و قوی است. چقدر از مهره‌هایت درست استفاده می‌کنی. آن هم وقتی که بهترین مهره و شاه مهره‌ات را مفت و مسلم به خاطر مصدومیت چشم از دست داده‌ای.

دیروز استقلال یک تیم خوب و قوی و متعادل بود. که مثل همه تیم‌های خوب شانس هم یارش بود.  تو می‌توانی نسخه‌ای ایرانی و حتی کامل‌تر از کی‌روش را به فوتبال ما هدیه کنید. چرا که تو فوتبال ما را بهتر می‌شناسی.  تو می‌توانی در بلند مدت سکان رهبری تیم ملی را از دستان قلعه‌نویی و لشگر بلند بالایش دریافت کنید.

همه آن 26 نفری که با بلند کردن پرچم فوتبال مردم پسند، ‌هربازی را به یک تونل وحشت برای تماشاگران ایرانی بدل می‌کردند. تو می‌توانی  همان گمشده تیم ملی ایران باشید. فقط باید خودت با این موقعیت خو بگیرید. از این‌جا به بعد به کاراکتر خودت مربوط است، به باور این که تیمت بهترین فوتبال را بازی می‌کند و سپاهان را در یک نبرد منصفانه در تهران شکست می‌دهد‌.

نکونام سرت را بالا بگیر و شخصیت یک برنده واقعی را از خودت نشان بده و طرفداران استقلال را از این جنگ زرگری اعصاب خردکن با خطیر نجات بده. باور کن دیگر احتیاجی به جلب دلسوزی اولتراها وکانال‌های تلگرامی ندارید.

فقط چند قدم دیگر باقی مانده تا تو کسی که رکورددار بازی‌های ملی است و کاپیتان محبوب کارلوس کی‌روش، ‌همان پسرک بلندبالای شهرری که تراول‌های  اولین دستمزدش از تیم پاس را دور خود در اتاقش می‌ریخت و با ناباوری به آنها نگاه می‌کرد، ‌نام خودش را در فهرست چهره‌های محبوب و اثر گذار فوتبال ایران ثبت کند.

تیمت عالی است و حالا نوبت توست که کاراکتر برنده را انتخاب کنی و به تیمت هم این شخصیت را منتقل کنی. دیگر لازم نیست تو و یا تیمت کسی و تیمی را متوقف کنید. حالا بقیه می‌خواهند تو را متوقف کنند. پس عجله کند. 

منبع: روزنامه هفت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها