اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور

کشتی‌گیر جوان آمریکایی که با شکست دیوید تیلورِ سرشناس جواز حضور در المپیک پاریس را گرفت، نحوه غلبه بر قهرمان المپیک و جهان را تشریح کرد.

اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور

در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، اتفاق غافلگیرکننده‌ای در وزن ۸۶ کیلوگرم رخ داد و دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان مغلوب آرون بروکس شد. تیلور ۳۳ ساله که صبح روز گذشته (شنبه - به وقت محلی آمریکا) در کشتی اول با نتیجه ۴ بر یک مغلوب بروکس ۲۳ ساله شده بود، شب گذشته (شنبه - به وقت محلی/ صبح امروز به وقت تهران) در کشتی دوم هم متحمل شکست ۳ بر یک شد و شانس حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست داد.

بروکس که با شکست تیلور برای اولین بار حضور در بازی‌های المپیک را تجربه خواهد کرد، درباره اینکه پس از پایان این رقابت حساس به حریف باتجربه خود چه گفت، اظهار داشت: به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را (در آمریکا) آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کار‌های او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز شد.

بروکس که در ماه ژوئن گذشته در فینال مسابقات «X» در دو مسابقه با نتایج ۶ بر صفر و ۵ بر ۴ مغلوب تیلور شده بود، عنوان کرد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات «X» با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش او را قلاب کنم، اما بعد گفتم این بار باید دیوید را قلاب کنم، چون او قبلاً اینگونه باخته بود.

این کشتی‌گیر آمریکایی گفت: خدا به من مهارت‌های زیادی عطا کرده، بنابراین فقط آن مهارت‌ها را در تشک با هم ترکیب کردم. می‌دانستم که تیلور قرار است در کشتی دوم خیلی سخت‌تر به میدان بیاید. هر دوی ما مزایا و معایبی داشتیم. فقط در هر کجا که هستید، باید از آنچه دارید استفاده کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها