ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان با بازگشت 2 ستاره

علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه پس از رها شدن از بند مصدومیت، به ترکیب پرسپولیس باز می‌گردند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان با بازگشت 2 ستاره

 در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم، پرسپولیس در آزادی میزبان سپاهان است. این در حالی است که سرخپوشان در بازی گذشته خود در جام حذفی دو کاپیتان تیمشان یعنی امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشتند و تن به شکست دادند.

پرسپولیس حالا که از جام حذفی کنار رفته، دیگر نمی‌خواهد لیگ برتر را به حریف سنتی خود ببازد و مقابل سپاهان به هدف کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت.

  اوسمار ویه‌را در این بازی فقط دانیال اسماعیلی‌فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت و دیگر نفرات این تیم مشکلی برای این بازی ندارند.

خروج رفیعی جوان از ترکیب و بازگشت بیرانوند، مهم‌ترین تغییر ترکیب پرسپولیس است؛ بیرانوند که ۴ بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، پس از باز کردن گچ دست خود و تمریناتی که پشت سر گذاشت آماده بازی با سپاهان است و در این بازی حساس در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

خط دفاعی پرسپولیس نیز به واسطه محرومیت اسماعیلی فر دستخوش تغییر می‌شود تا این‌گونه سه بازیکن از خط دفاعی این تیم، خارجی باشند؛ کنعانی زادگان و گولسیانی در قلب دفاع و عبدالکریم حسن و هنانوف در چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که پس از تعویض او مقابل آلومینیوم، پرسپولیس ۴ گل دریافت کرد. او در کنار مسعود ریگی زوج میانی سرخپوشان مقابل سپاهان خواهند بود که هر دو سابقه بازی در این تیم  را دارند. 

اورونوف و ترابی وینگرهای چپ و راست تیم‌شان در ال‌کلاسیکو هستند و اوسمار حساب ویژه ای روی آن‌ها برای به دست آوردن سه امتیاز خانگی این مسابقه باز کرده است.

عیسی آل کثیر که سابقه گلزنی به سپاهان را نیز دارد، مقابل این تیم فیکس خواهد بود. او در بازی گذشته دبل کرد و می‌تواند با آمادگی بالای خود روز سختی را برای مدافعان سپاهان رقم بزند. در کنار او عالیشاه بازی خواهد کرد. بازگشت او به ترکیب در هفته های پایانی لیگ برتر، اتفاق خوبی برای اوسمار خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها