انتقاد 2 عضو تیم ملی قایقرانی زنان از شرایط/ مسئولان برای بازدید نیایند، معجزه‌ای رخ نمی‌دهد!

ملی‌پوش روئینگ بانوان ایران گفت: مسئولان، نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

انتقاد 2 عضو تیم ملی قایقرانی زنان از شرایط/ مسئولان برای بازدید نیایند، معجزه‌ای رخ نمی‌دهد!

نازنین ملایی عضو تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان ضمن انتقاد از برخی شرایط حاکم بر اردوی تیم‌های ملی قایقرانی زنان و مردان کشورمان قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو خطاب به مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: خوب است که مسئولان نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند، چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

عضو تیم ملی روئینگ بانوان در حاشیه بازدید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم قایقرانی افزود: ارتفاع سطح آب دریاچه پایین آمده است و رکوردگیری‌ها دقیق نیست. 17 سال است که عضو تیم ملی هستم و همچنان پیست نداریم. نباید مجبور باشیم برای یک پیست استاندارد به روسیه سفر کنیم!

ملایی خاطر نشان کرد: در مورد پاداش مسابقات و بازی‌ها با مشکل مالیات مواجه هستیم که باید این مشکل نیز برطرف شود.

«به دلیل مشکل پیست، هفته آینده به روسیه می‌رویم.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: جایزه قهرمانی آسیا کامل پرداخت نشده است و ورزشکاران نگران هستند که جایزه این مسابقات با بازی‌های آسیایی ترکیب شود.

همچنین مهسا جاور دیگر عضو تیم ملی روئینگ ایران نیز گفت: سطح آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده است که در تمرین کتفم به سنگ خورد و درد داشتم. دو ماه مانده به مسابقات باید به‌عنوان زمان طلایی مدنظر قرار گیرد، اما متأسفانه با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: مسائل مالی برای ورزشکاران در شرایط اقتصادی فعلی، خیلی مهم است و باید نسبت به این مسئله توجه داشت.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها