پاداش قهرمانی ملی پوشان فوتسال پرداخت نشده

برترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با وجود اینکه وزارت ورزش پاداش قهرمانی ما در آسیا را پرداخت کرد اما فدراسیون فوتبال چنین کاری انجام نداده است.

پاداش قهرمانی ملی پوشان فوتسال پرداخت نشده

نسترن مبینی درباره دريافت جايزه برترین بازیکن لیگ برتر فوتسال بانوان ایران بیان کرد: توانستم براى اولين بار چنين عنوانى را در ليگ كشور بدست بياورم و از اين موضوع خيلى خوشحال هستم.

او درباره فروکش کردن تب قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا بیان کرد: متاسفانه قهرمانى ما با رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ مصادف شد. فقط در روزهاى اول داغ بود و در حال حاضر نگاه ها سرد شده است اما در اين ميان وزارت ورزش و جوانان به قول خود عمل كرد و اميدوارم سایر نهادها هم به وعده هایشان عمل كنند.

او درباره دريافت پاداش از سوى فدراسيون فوتبال افزود: اين موضوع در فدراسيون فوتبال به تصويب رسيده اما متاسفانه تا به اين لحظه پاداشى نداده اند. اميدوارم به زودى پاداش ملی پوشان فوتسال بانوان پرداخت شود.

مبينى درباره نرفتن بانوان از بین رفتن سهمیه المپیک ۲۰۱۸ برای تیم ملی جوانان فوتسال بانوان اظهار داشت: تبعيضى در كار نبوده است و با توجه به اینکه آقایان زودتر از ما به موفقيت رسیده و قهرمان شده بودند، الويت با آنها بود.

او درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان عنوان كرد: قرار است به باشگاه برويم و كارمان را شروع كنيم. تيم ملى هم اكنون برنامه ندارد اما در چند تورنمنت حاضر مى شويم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها