افزایش ساعت کار مراکز "تعویض پلاک" کرمانشاه از فردا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به ازدحام و شلوغی مراکز تعویض پلاک استان گفت: از فردا دوشنبه ساعت کار مراکز افزایش می‌یابد.

افزایش ساعت کار مراکز "تعویض پلاک" کرمانشاه از فردا

سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به ازدحام و شلوغی مراکز تعویض پلاک استان گفت: با توجه به تعطیلی طولانی مدت این مراکز به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون شاهد شلوغی و اذحام در این مراکز هستیم.

وی با بیان اینکه تنها امروز حدود 700 دستگاه خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه داشتند، خاطرنشان کرد: این میزان مراجعه در حالی است که طرح زوج و فرد هم برای مراجعه افراد به اجرا درآمده است.

وی از افزایش ساعت کار این مراکز از فردا(دوشنبه) خبرداد وافزود: هم اکنون مراکز تعویض پلاک از ساعت هفت صبح تا 14 فعال هستند که دو تا سه ساعت به زمان کاری آنها افزوده می شود.

شیری خاطرنشان کرد: این زمان بر حسب افزایش مراجعات قابل تمدید هم هست تا بتوانیم کار مراجعین را زودتر راه انداخته و مانع ازدحام آنان شویم.

وی با اشاره به خطرات شیوع کرونا دراین شرایط گفت: تمام پروتکل های بهداشتی در این مراکز در خصوص استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در حال اجرا است، اما حجم مراجعان بسیار بالاست و مردم باید خود نیز رعایت کنند.

شیری از همه افرادی که قصد تعویض پلاک دارند خواست، فعلا زمان مراجعه خود را به تاخیر انداخته و در روزهای آتی که این مراکز خلوت‌تر می‌شود، مراجعه کنند.

مشکل وکالتنامه‌های منقضی رفع می‌شود

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه در خصوص انقضای وکالتنامه برخی افراد در مدت تعطیلی مراکز تعویض پلاک، گفت: این امر مشکلاتی را رقم زده، چرا که ما نمی توانیم تحت هیچ شرایطی وکالتنامه منقضی شده را بپذیریم و این کار در حیطه اختیارات قوه قضاییه و دادستانی است.

وی افزود: در زمینه رفع این مشکل رایزنی هایی صورت گرفته و این موضوع ظرف روزهای آینده قطعا حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها