۱۰ تن برنج قاچاق در شهرستان کنگاور کشف شد

۱۰ تن برنج قاچاق در شهرستان کنگاور کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله برنج قاچاق از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به سمت استانهای مرکزی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کنگاور قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی شهید زنگنه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، یک دستگاه کامیون حامل محموله برنج خارجی به رانندگی فردی 34 ساله فاقد سابقه کیفری را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

براری عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ده تن برنج فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش تقریبی محموله را 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه به همراه متهم دستگیر شده و تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزایش کسب و کار، رونق تولید داخلی و احساس امنیت شغلی شهروندان ایرانی و همچنین رضایتمندی مسئولان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست که برای مقابله با اقدامات سودجویانه قاچاقچیان، کماکان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها