بیش از ۶ هزار نفر در اردوی جهادی در نقاط محروم کرمان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله با اشاره به حضور بیش از ۶ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان گفت: سپاه در جهت رفع محرومیت و توانمندسازی مردم در نقاط مختلف استان نیازمند کمک مسئولان است.

بیش از ۶ هزار نفر در اردوی جهادی در نقاط محروم کرمان

سرهنگ حجت الله پاداش در دومین روز از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در منطقه عمومی ماهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه اقدمات زیادی را در حوزه‌های مختلف انجام داده است اظهارداشت: فعالیت‌های عمرانی و اقداماتی در راستای کاهش محرومیت در مناطق محروم استان و حاشیه شهرها از جمله اقدامات سپاه است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که در این راستا انجام شده است اعزام بیش از 350 گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان است افزود: در این راستا بیش از 6 هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم در حاشیه شهرها و مناطق محروم هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان به شرایط اقتصادی امروز جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و توطئه‌های دشمنان بسیج و سپاه در صحنه جنگ اقتصادی با دشمن حضور دارند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج با پشتیبانی مردم و در راستای اقدامات دولتمردان در حوزه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و ... با هدف توانمندسازی کشورمان حضور دارند.

پاداش با اشاره به اینکه سپاه اقدامات زیادی را در راستای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان آغاز کرده است گفت: از مسئولان استان می‌خواهیم تا به کمک سپاه بیایند تا در کنار هم و با هم‌افزایی شاهد اقدامات موثری در استان باشیم.

وی با بیان اینکه میزخدمت در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم راه‌اندازی شده است افزود: امیدواریم تا با توکل به خدا همت تمام مسئولان استان خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم آغاز شود.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها